24 lip 2013

na basenie

Hej!
Przepraszam Was za brak notek w ostatnim czasie, ale nie miałam czasu ponieważ spędzałam go na dworze. Przedwczoraj byłam z przyjaciółką, jej mamą i dziadkami nad jeziorem, a wczoraj ona była z moją mamą i rodzeństwem i oczywiście ze mną na basenie letnim :) Było super, a szczególnie nasze nurkowanie w basenie 2,3 metra! Coś świetnego. A ogólnie wakacje mijają mi fajnie ;)

Ale przechodząc do mojego bloga.. Założyłam go 14 czerwca, a więc ma już miesiąc i 10 dni! Cieszę się bardzo, że od tamtego czasu piszę na tym blogu i mi się to nie znudziło, ponieważ miałam już dwa blogi, lecz nie w bloggerze, tylko w onecie, ale była to porażka i szybko mi się znudziły. Jednak blogger jest najlepszy!


A od 14 czerwca mam już 1625 wejść na bloga, 23 obserwatorów, 34 posty i 81 komentarzy! To dla mnie na prawdę dużo, a wszystko oczywiście dzięki Wam!

Na koniec notki 2 zdjęcia, z wczorajszego dnia na basenie :)

Ja z przyjaciółką w basenie ;) Ja to ta po lewej, moje przyjaciółka po prawej :D



Ja w basenie :)
_
_
_
_


 
A wy jak spędzacie lato? :)

10 komentarzy:

  1. Jeju ja też chcę basen :>

    Zapraszam:
    http://olccia-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia,obserwuję <3 <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, chcę na basen :D
    Fajny blog, obserwujemy? Ja już :)

    martynaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia hahah w basenie ;)
    + zapraszam do mnie, obserwujemy ? --> wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Bardzo ładne zdjęcia. A muzyka bardzo fajnie dobrana, JUSTIN! <333
    Obserwujemy?
    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, aż w najbliższym czasie wybiorę się na basen! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeetny blog!!! Na prawdę :D
    I śliczne zdjęcia ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że dobrze się bawicie :) Ja tam szczerze mówiąc za bardzo nie lubię basenów itp. ale wiem ile to niektórym frajdy sprawia :D

    eliinphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne to pierwsze zdjęcie! Oryginalnie ;d tak blogger najlepszy! :)

    zapraszam też do mnie!
    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. my również jesteśmy na basenie ale we własnym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę