10 paź 2013

co u mnie?

heei!
Ostatnio szkoła mnie przeraża. Gimnazjum i zdecydowanie więcej nauki.. Nie mam czasu regularnie pisać posty na blogu, ale obiecuję że codziennie tu zaglądam. Poza tym dziękuję za tak wiele komentarzy przy ostatnim poście, jesteście kochani!

Moim zdaniem nauczyciele trochę przesadzają z tą nauką, bo kiedy niby mamy mieć czas wolny? Cały czas tylko nauka i nauka.. Mam już kilka gorszych ocen jednak nie przejmuję się tym tak bardzo jak w podstawówce, kiedy trójka to była masakra. Dziś zarobiłam 5 z fizyki i z matematyki, strasznie się cieszę!

Z każdym dniem jestem coraz bardziej pozytywnie nastawiona co do blogowania. Jestem szczęśliwa widząc co raz więcej obserwatorów za każdym razem kiedy tu zajrzę. Słyszę też dużo miłych słów od pewnych osób z mojej klasy i nawet nie wiecie jak cieszę :)

Nie wiem czemu, ale jak zakładałam tego bloga nie chciałam żeby ktoś z mojej klasy dowiedział się o nim, ponieważ myślałam, że będą uważać to za głupie. Teraz jest na odwrót!

Przepraszam że ten post był taki chaotyczny, ale pisany na szybko. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i nie zanudziliście się na śmierć! Już jutro lub w weekend nowy post :*

3majcie się miśki!

41 komentarzy:

  1. <3 W pełni się zgadzam :) :* http://borowiok.blogspot.com/ :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam strasznie dużo nauki :c

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rowniez mam strasznie duzo nauki:(
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam bardzo dużo nauki! Jesteś w pierwszej nie? To się ciesz, bo 1 w porównaniu do 3 jest masakryczna! A ja myślałam, że to 2 jest najgorsza... Myliłam się. Trzecia to porażka! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog :D

    obserwujemy?

    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam dużo nauki a jestem dopiero w 2 gimnazjum jeszcze 3 i egzaminy :(
    cukki-cukkii.blogspot.com ZAPRASZAM DO MNIE I ZACHECAM DO OBSERWACJI I KOMENTOWANIA NAPEWNO SIE ODWDZIECZĘ
    + obserwuję i czekam na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak ja poszłam do gimnazjum :) Też nagle był taki nawał nauki. A teraz poszłam do LO i jest jeszcze gorzej xd
    Śliczny blog, bardzo mi się podoba i zaobserwowałam :)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i blog również :)))!
    http://ksiezniczkatalla.blogspot.com/
    zapraszam(:

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje dobrych ocen, moim zdanie wcale nie przesadzaja to jest ich praca tak musi byc chca cie i innych jak najlepiej przygotowac np na studia. Troche trzeba i o tym pomyslec naszczescie pozniej bedzie lepiej i jak sie raz nauczysz i bedziesz to robic regularnie to zacznie sprawiac ci to przyjemnosc. W mojej starej klasie calkiem sporo osob znalo mojego bloga. Sami go odkryli !
    Masz cudowny blog naprawde tkwi w nim zycie jaka jestes naprawde i to jest wspaniale pisz dalej reklamuj sie a napewno osiagniesz sukces !
    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z holandii.

    OdpowiedzUsuń
  10. gimnazjum to porażka:) a złaszcza 3 klasa!
    u mnie post o odzywaniu!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O boski blog !
    Jestem na prawde miłe zaskoczona :)

    Zapraszam do mnie :)
    Jak i do wspólnej obserwacji :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie przesadzają czy nie przesadzają to umiem zorganizować tak czas,że sie nie namęczę z nauką
    XDDDD

    http://alexwberry.blogspot.com ŚPIEWAM

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny wygląd bloga ;)
    chciałam wejść na bloga koleżanki ale wyświetla się, że nie ma takiego bloga ;c\

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 5 z fizyki .. zazdro xD
    ja też nie chciałam żeby ktoś z kl wiedział że mam bloga a teraz moi nauczyciele to czytają haha xD trudno
    obserwujemy ? ja już :)
    iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oh ja w piątek dostałam 1 z chemii za pierwiastki ;x

    Obserwujemy ? Jeśli tak to odpisz u mnie na blogu : wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dobrych ocen :)
    Zapraszam http://my-maagic-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 gimnazjum jest nagorsza
    w 2 jest lepiej xdd

    http://alexwberry.blogspot.com ŚPIEWAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem 2 gim jest straszniejsza... w 1 jest bardzo łatwo :)

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 Gimnazjum, to nic :D Wiem, że jest ciężko, bo to w sumie tutaj zaczyna się nauka, ale wystarczy dobra organizacja i wszystko da się pogodzić. Ja teraz poszłam do 1 LO i tam to jest dopiero nawał nauki xd ale mimo wszystko staram się poświęcaj możliwie najwięcej czasu na własne przyjemności, takie jak blog czy muzyka :)
    Obserwuję!

    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję dobrcyh ocen !
    obserwujemy?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha też tak mam, że nie chcę żeby ktoś z mojego środowiska się o tym dowiedział ;DD
    Obserwujemy?
    http://czekoladowo-malinowy-blog-o-niczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też dużo nauki, ale jakoś daję radę. :) Ja też póki co nie chce żeby ktoś z klasy widział, że mam bloga, ale może z czasem sie coś zmieni :)

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/ obserwujemy? :) daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post :)
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?
    http://onlymycuree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie martw się ;) pierwsze miesiące gimnazjum to szok a potem się przyzwyczaisz :) fajnie piszesz, obserwuję i liczę na rewanż :)

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. co wchodze na bloga to widze narzekania na szkole :P
    Zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Heh ja tam narazie wolałabym aby się klasa nie dowiedziała że bloguje ;p Zapraszam do mnie www.czekotubka.blogspot.com obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem w tym wieku co ty i też teraz poszłam do Gimnazjum. U mnie nie jest źle z ocenami ;)
    obserwuję

    http://madiandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dasz radę ze szkołą!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz bardzo fajnego , profesjonalnie wyglądającego bloga więc nie ma się czego wstydzić przed klasą , na pewno wiele osób podziwia Cię za odwagę ;D
    Zapraszamy na nowy post www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ciesz się z gimnazjum jak najdłużej ;)
    później już będzie tylko gorzej ;d

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluje 5 z fizyki, podobno jest trudna

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląd śliczny, a notki bardzo ciekawe ! Ogólnie świetny blog !!!

    Obserwuje i liczę na rewanż:
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jestem w 3 klasie gimnazjum i to jest masakra ;/
    ostatnio CODZIENNIE miałam sprawdziany ...
    ale damy radę! byle do wakacji ;)



    czy możesz kliknąć w baner Vintage Shop? :)
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój styl pisania mi się bardzo podoba ponieważ wpada fajnie i fajnie się czyta ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://madiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ehh..Też teraz przez szkołę mam problem z regularnym, dobrym pisaniem na blogu..
    Jestem w 3 gimnazjum, masakra..Ale cóż ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog :))
    Obserwuję i liczę na rewanż. Zapraszam do mnie http://olka-olaa.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam na razie 12 lat i mam dużo czasu na pisanie, ale czytając ciebie wiem czego się spodziewać. Dasz radę, bo dopiero jeden miesiąc minął i wszystko dobrze się rozplanuje ;)

    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony!
    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. very nice blog. Can we follow each other? Let me know
    Love
    New Post
    Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  39. Najgorsze jest to że z każdym rokiem w szkole jest coraz trudniej az sie boje pomyśleć co bedzie po gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po gimnazaum? Będzie tylko gorzej, niestety. Właśnie przeżywam ten szok :(

      W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
      madameolivia.blogspot.com

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę