31 sty 2014

ferie

Hej! ♥ Po pierwsze pragnę Was bardzo, bardzo przeprosić za tak długą nieobecność na blogu. Generalnie wchodziłam tutaj bardzo często, czytałam wasze miłe komentarze, lecz nie miałam czasu, by napisać post. W tym miesiącu byłam dosłownie wykończona nauką, a musiałam jeszcze poprawić kilka ocen. A właśnie, jak tam oceny? Moje nawet dobre, jednak w pełni mnie nie satysfakcjonują. W przyszłym półroczu się postaram i będzie lepiej, obiecuję! A przechodząc do tematu posta... Dziś w końcu zaczęłam moje długo wyczekiwane i najukochańsze ferie! Nie zamierzam ich zmarnować na ciągłym siedzeniu przed laptopem. Chcę spędzić czas bardziej aktywnie. Będę spotykać się z przyjaciółkami, pójdziemy na zakupy, do kina, na lodowisko. Trzeba jak najlepiej wykorzystać te 2 tygodnie bez szkoły i zregenerować siły na przyszłe półrocze :)




A wy kiedy macie ferie? Zaczynacie czy może już wam się kończą?

50 komentarzy:

  1. ja mam ostatni dzień ferii :(
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi zostal jeszcze tydzien wolnego ;3
    zycze ci udanych ferii! :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ferii,moje zaczynają się dopiero 17 lutego,więc muszę jeszcze czekać...

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No zazdroszczę, że masz już wystawione oceny ja wracam z ferii i dopiero będą je wystawiać, zepsują człowiekowi humor zaraz po powrocie, cóż bywa. Miłych ferii i mam nadzieje że dotrzymasz swoich obietnic i będziesz aktywna :D Czasem jest to jednak trudne ;)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie ja ferie kończę już, niestety! :(

    marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, moje ferie się kończą :(
    http://rosy-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal czekam na ferie, dopiero 17 lutego !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dzisiaj zaczęłam ferie! :) A z ocen jestem nawet zadowolona, w przyszłym półroczu postaram się o pasek :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się kończą ferie. :C

    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com
    Przy okazji zaobserwowałam twój blog, byłabym wdzięczna za to samo z twojej strony.
    Dopiero zaczynam blogowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się dopiero zaczęły. <3
    __________
    Zapraszam na skomentowanie nowego posta!
    Jeśli dodasz się u mnie do obserwatorów, zrobię to samo u Ciebie. ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jutro mam ostatni dzień ferii. :(

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych ferii! :D Fajne krajobrazy.
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ferie już niestety skończyły ;/ Udanych ferii życzę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy i śliczny blog
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij, a ja się odwdzięczę

    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. moje sie juz skonczyly niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia ^^ Mi ferie kończą się za 2 dni :c
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny post ! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post !


    jeśli zaobserwowałaś mojego bloga daj znać w komentarzu, na pewno się odwdzięczę :)
    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku masz taki śliczny blog *.* twoje posty są świetne, takie przemyślane
    Widać że wkładasz w to dużo pracy, na pewno będę tu często wpadać <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie moje oceny takze w pełni nie satysfakcjonują ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam ferie ♥♥♥
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie.
    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam ferie ! tak bardzo się cieszę.
    bardzo ładny wygląd bloga :)

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam ferie od 17 lutego i nie mogę się już doczekać! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz zaczynam i również nie przewiduję siedzenia w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog <3
    zapraszam do mnie ;

    ula-ulaa.blogspot.ccom

    będzie mi bardzo miło kiedy klikniesz OBSERWUJ <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zaczynam dzisiaj! jupi <3
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super!
    co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ferie zaczęłam dzisiaj :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi została tylko niedziela ta i szkoła ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie kończę swoje ferie, ale Tobie życzę udanych! :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  33. mi za tydzień ferie się kończą :(
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  35. mi się niestety ferie kończą :c
    co oznacza ponowna szkoła i tyle , nauka ...
    obserwacja za obserwację? jeśli tak to zacznij a ja z chęcią się odwdzięczę :)
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem gdzie robiłaś zdjęcia ,ale są wspaniałe *o* jeśli mogę spytać to jaki masz aparat? :D + obserwuje ;)
    evvelayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też zaczynam ferie :)

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ładne zdjęcia robisz *>* http://dotyk-zabawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też zaczęłam ferie: >
    Bardzo podoba mi się Twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja właśnie niestety kończę ferie i rozpoczynam drugie półrocze, które tak jak ty chcę spędzić aktywnie, przykładając się do tego co robię i ograniczyć czas przed laptopem. Tobie też powodzenia w tych postanowieniach! :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ferie zaczynam dopiero za dwa tygodnie :C

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. prześliczne zdjęcie! moje ferie już się skończyły...

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje właśnie się skończyły :C
    Tobie życzę udanych ferii ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. zuzaandworld.blogspot.com/?m=1 super blog ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam jeszcze tydzień ferii! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja narazie nie mam ferii.


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    alex-bloguje.blogspot.com

    wejdź , komentuj, obserwuj !

    Z.a.L.e.Ż.y M.i

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja zaczęłam ferie z poniedziałek ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę