7 lut 2014

Recenzja sagi "Wybrani"

Hej kochani! Tak jak wam obiecałam, dziś przygotowałam dla was pierwszą recenzję na moim blogu. Dotyczy ona dwóch książek bestsellerowej sagi C.J.Daughtery "Wybrani".


Tytuł: Wybrani
Autor: C.J.Daughtery
Wydawnictwo: Otwarte
Ilość stron: 440
Cena: 34,90 zł



                                Tytuł: Dziedzictwo
                               Autor: C.J.Daughtery
                               Wydawnictwo: Otwarte
                               Ilość stron: 400
                               Cena: 34,90 zł


         Moja ocena: 10/10




Opis wydawnictwa:
Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?
Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?
Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?
Wybrani to pierwsza część bestsellerowej sagi. Książka jest skazana na sukces, przepis na niego doskonale zna brytyjska redaktorka Wybranych, która odkryła również Stephenie Meyer (autorkę kultowego Zmierzchu). Dotychczas prawa do wydania Wybranych zostały sprzedane do 18 krajów.

Moja opinia:
Od początku byłam pozytywnie nastawiona do książek. Od wielu osób słyszałam dobre opinie na ich temat. Już po przeczytaniu pierwszych stron nie mogłam się oderwać od lektury. Szczerze mówiąc, do tej pory czytałam bardzo mało, ale dzięki tym książkom postanowiłam to zmienić. "Wybrani" i "Dziedzictwo" są napisane ciekawym i wciągającym językiem. Częste i nieprzewidywalne zwroty akcji nie pozwalają na przerwanie czytania. Mogę was uspokoić, że nie jest to kolejna książka o wampirach, wilkołakach i innych fikcyjnych stworzeniach. Te książki są zupełnie inne, a ich fabuła jest całkiem realistyczna. Moim zdaniem są rewelacyjne! Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tej sadze to odsyłam was do strony na facebooku - klik.

Podsumowując: 
Książki są na prawdę godne przeczytania. Mi się bardzo podobały i każdemu je gorąco polecam! Kiedy zaczniecie je czytać, nie oderwiecie się od nich tak prędko! A już 5 lutego wyszła trzecia część sagi pt."Zagrożeni". Zaczęłam ją czytać dwa dni temu i dosłownie 10 minut temu skończyłam! Książka po prostu świetna, świetna i jeszcze raz świetna! Według mnie najlepsza z wszystkich trzech części ♥ Gorąco wam polecam przeczytać, bo na prawdę warto! ♥


A dziś rano na blogu spotkała mnie miła niespodzianka i aż musiałam zrobić zrzut ekranu, tak ładnie to wyglądało! Równe 1000 komentarzy! Dziękuję ♥

30 komentarzy:

  1. Świetne ta 1 książka! pozdrawiam ;*
    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja :)
    http://trendyfashionday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło czyta się twoje posty. Muszę przyznać, że masz ładny i staranny blog, widać, że się starasz. <3
    Wpadniesz do mnie? Może akurat Ci się spodoba.. :> Zapraszam do udziału w konkursie na design :)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra książka.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. extra recenzja - będę musiała przeczytać !!!
    Super blog :)
    Zapraszam :
    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na półce i muszę ją przeczytać <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam. Chętnie się zabiorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale strasznie mnie zaciekawiły ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. zuzaandworld.blogspot.com/?m=1. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję komentarzy ^^ Nie znam tej sagi ale z chęcią przeczytam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, wydają się być ciekawe :3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu komentarzy ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam ale kto wie;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydają się godne uwagi. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CZYTAŁAM <3
    NIEZIEMSKIE <3
    Jest już 3 część
    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytałam tej książki, ale znam ją. Moja przyjaciółka ją ma, mówi, że jest naprawdę ciekawa, w tydzień przeczytała pierwszą część. Chyba też się na nią skuszę :) I ogólnie fajna recenzja :)
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. nie czytałam, ale po tej recenzji chyba muszę wybrać się do empiku :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam, ale to chyba nie moje klimaty ;-;
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm, książka totalnie nie w moich klimatach, ale być może skuszę się i ją przeczytam. Warto chociaż spróbować przeczytać coś, co nie bardzo nam pasuje na pierwszy "rzut oka" ;)

    Btw. poznanianka ze szkoły baletowej? Ambitnie. Miałam tam koleżankę, teraz już zmieniła szkołę ale ja nadal podziwiam wszystkie dziewczyny, które tam uczęszczają, bo łatwo nie jest. Powodzenia :)


    www.hayjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie czytam takich ksiązek niestety ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie :)
    Książka wygląda na godną uwagi
    Chyba zakupię ją w najbliższym czasie
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 1000 komentarzy ? wow ! :) czytałam tą pierwszą i jest genialna !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚWIETNY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE
    http://butterflyismy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post ;) I fajny blog
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się spodoba u mnie ( zachęcam do zaobserwowania )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :)

    Jestem Lu - początkująca blogerka, która od dawna podziwia twojego bloga i wreszcie zdobyła się, żeby napisać :)
    Czy jesteś w stanie pomóc mi jakoś w rozwijaniu się i udzielić kilku rad ?

    http://happy-lu-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :) Dziękuję za komentarz u mnie. Z chęcią podałabym Ci nazwiska tej dziewczyny, ale nie wiem czy wypada pisać to w komentarzu na blogu - może sobie tego nie życzyć, a właściwie mogą bo znam też jedną dziewczynę, która nadal tam chodzi :D Napiszę Ci na maila, jeśli masz gdzieś tu podanego. Btw, dodaję do obserwowanych.

    U mnie nowy post - www.hayjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Już widzę, że jedną znasz - to autorka bloga 464224.blogspot.com a ta druga (ta, która odeszła) to Maja, jej koleżanka (były razem w klasie chyba) :)

      Usuń
  27. Świetna recenzja, zaciekawilas mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Może przeczytam w wolnej chwili (której nie znajdę, haha). Ciekawie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachęciłaś mnie do czytania :D

    Zapraszam na mój kanał http://www.youtube.com/user/juliavswholeworld

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę