29 mar 2014

kończę

Hej! Jak zauważyliście, ostatnio posty pojawiają się rzadko. Moim zdaniem nie są one również zbyt ciekawe, brakuje mi w nich jakichś ciekawych zdjęć, które urozmaiciłyby bloga. Po prostu nie mam już czasu lub jestem zmęczona i nie mam nawet ochoty włączać laptopa. Stwierdziłam, że prowadzenie bloga "na siłę" i pisanie nieciekawych notek jest bez sensu. Poza tym nie sprawia mi to już takiej radości jak na początku, a o to chodzi w blogowaniu. Najważniejsze jest to, aby nam to sprawiało przyjemność. Na ten moment kończę z pisaniem bloga.  Bardzo dziękuję wszystkim, którzy go czytali i komentowali! Była to fajna zabawa i wiele mnie nauczyła. Mimo, iż nie będę już prowadziła bloga to na pewno będę dalej czytała Wasze blogi i zaglądała tutaj w wolnych chwilach także nadal będę w "blogsferze". Jeszcze raz dziękuję za wszystko :)  Buziaki i trzymajcie się! ♥♥♥

17 komentarzy:

  1. Ojej ... Nie będę Cię namawiać, abyś prowadziła dalej bloga. To bez sensu :) Powodzenia tak ogólnie <3 Pa ,pa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero co znalazłam Twojego bloga, a tu koniec. Ale nic na siłę, zrób sobie przerwę, odpocznij, może chęć wróci... ;* Powodzenia.
    aliqque.blogspot.com <---- Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale cóż, widocznie to była dobra i Twoja decyzja ;) ;c
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, trzymaj się ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze.. szkoda. :C Według mnie notki były ciekawe! Mam nadzieję, że wrócisz do blogosfery. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda :C
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda. bardzo go lubię. ;/

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ,bo był naprawdę wspaniały :(

    http://evvelayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to dobra decyzja skoro nie czujesz sie w tym już dobrze :)
    Może kiedyś jeszcze postanowisz wrócić :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę wróć, my jesteśmy motywacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie skorzystałam z jednej instrukcji i jestem w 100% zadowolona. Szkoda, że kończysz :/ http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam że musisz trochę przystopować to fakt, załóż zeszyt jeśli go nie masz na blog, wypisz pomysły na psoty, poszukaj natchnień na innych blogach i pomyśl o zdjęciach. Kiedy nabierzesz tego może wrócisz z super postami :)
    W tym czasie mozesz także zapraszać dużo osób na blog żeby zobaczyło, skomentowało i pewnie niektórzy klikną niebieski paseczek ;) To moim zdaniem dobry pomysł :) Kiedyś kiedy założyłam bloga zaobserwowałaś mnie, dało mi to dużo nadziei i za to ci dziękuję, teraz ja jestem z tobą i czekam na twój powrót. Zapisuję blog :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i dodaję do ulubionych na moim blogu ♥

      carlyandcarly1.blogspot.com

      Usuń
  13. Jeżeli nie masz weny i blog nie jest dla ciebie, to go nie pisz, nic na siłę :)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, masz bardzo ładny blog i ciekawe posty. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę