3 mar 2014

noc w szkole ♡

Hej! Przepraszam, że tyle czasu nie było notki, ale totalnie nie miałam czasu, albo po prostu nic mi się nie chciało.. jak zwykle. Obecnie jestem chora, wczoraj miałam 39 stopni gorączki, czuje się źle i ogólnie rzecz biorąc oczywiście kiedy za oknem dopisuje ładna pogoda, idealna na spacer, ja muszę być chora. Normalka. Przechodząc do innego tematu.. Z zeszłego czwartku na piątek miałam nocowanie w szkole. Przed tym w czwartek była jeszcze dyskoteka. Była to na prawdę fajna atrakcja i powinno być to organizowane częściej! Nie chcę się za bardzo rozpisywać, ale wymienię kilka najlepszych momentów z nocy w szkole. Na pewno było to mnóstwo, mnóstwo pizzy, którą zamówiła szkoła oraz inne pyszności! Kolejną rzeczą była zabawa całej szkoły na auli gdzie tańczyliśmy, wszyscy byli w piżamach i była to gdzieś godzina 00:00. Jedną z atrakcji było również chodzenie po szkole z latarkami, wejście do podziemi itp. Na tę noc gabinet lekarski zamienił się w "spa" i można było zrobić sobie maseczkę na twarzy, masaż lub pomalować paznokcie. Dla mnie najlepszą atrakcją było pójście z kilkoma osobami z mojej klasy do szkolnej sauny ok. 2-giej w nocy. Byłam tam pierwszy raz i choć na początku myślałam że się spale oraz ledwo co mogłam oddychać to było na prawdę świetnie! Poszliśmy spać o 3 w nocy, cała szkoła wstała o 7 rano i następnego dnia mieliśmy lekcje. Choć nie wiem czy można by to nazwać lekcjami skoro i tak wszyscy (łącznie z nauczycielami) zasypiali i nic nie robiliśmy.... Gratuluję tym, którzy wszystko przeczytali, bo zanudzałam ;) Na koniec kilka zdjęć z dyskoteki z przyjaciółką ♥



Zapraszam na mojego tumblra ----> meyssely.tumblr.com

37 komentarzy:

  1. Ładne z was dziewczyny (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam noc w szkole, spaliśmy tylko 3 h, ale i tak było nieziemsko ♥ Śliczne jesteście ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, ja nockę w szkole mam w piątek.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie nocowalam w szkole:(
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne fotki !:)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, ze świetnie się bawiłaś :)
    Ciekawy pomysł ze spa i wejściem do podziemi.

    http://my-maagic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega wpis, zazdroszczę ci nocowanka w szkole :) <333

    alexis-true-radioactive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo tez kiedyś (jeszcze w gimbazie) mieliśmy takie noce! Super atrakcja :)


    amixes-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. my tez mamy 2 w roku takie dyskoteki i spedzamy noce w szkole :)
    Jeśli masz kompleksy, brakuje ci motywacji lub ogólnie masz ochotę poczytać to zapraszam do mnie na nowy post :]
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne jestescie! Ja w tamtym roku mialam noc w gimnazjum i milo ja wspominam, ale ja nie spalam ; p

    www.melancholy-october.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny szablon <3

    Mój blog<kliknij>

    Może chciałabyś wymienić się obserwacją? Napisz u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Noc w szkole, to fajna sprawa. ;) Świetne zdjęcia. ;]
    http://escape-of-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym nocowaniem! Tylko pozazdrościć, bo u mnie w szkole czegoś takiego nie ma :(
    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post i fajnie piszesz :) '
    Zapraszam do mnie :) Jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJ :) ( odwdzięczę się )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny naszyjnik! ♥
    Bardzo fajny blog, co powiesz na wspólną obserwację?

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie nie zanudziłąs i dotrwałam do końca :p
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog zapraszam ;)
    http://prestizowaelita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna taka sprawa :D takie wielkie pidżama party :D spać z tyloma chłopakami! mm! :D
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No to super! Nie dośc, że mieliście nocowanie to na dodatek na drugi dzień nie było lekcji! :P

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog! Podobają mi się twoje notki! :)
    zapraszam do mnie
    poziomkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Musiało być fajnie ;)
    Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sprawa z tym nocowaniem w szkole :) Że tak powiem staroświecko - za moich czasów nie było czegoś takiego, a szkoda :(

    Dziękuję za komentarz u mnie! :)
    Pozdrawiam!

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle atrakcji, aż zazdroszczę haha
    U mnie też miała być noc w szkole, ale nic z tego nie wyszło.

    Obserwuję~♡
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. u Ciebie w szkole musi być bardzo fajnie skoro organizują takie akcje i musicie być chociaż trochę zintegrowani, bo u nas ledwo robią dyskoteki, z których i tak nic nie wychodzi xd
    obserwujemy :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny post :)
    obs za obs??
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie byłyście ubrane, też lubię dyskoteki w szkole, jednak zdarzają się bardzo rzadko. fajny blog, ciekawa treść.

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności :)
    Pozdrawiam http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również choruję i gorączkuję jak Ty:) lubiłam nocowanie w szkole. dyskoteki niestety u nas się już wypaliły. ludzie na nie nie chodzą. nie wiem czemu. wolą już chyba kluby:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post znowu <3 Czekam na kolejne
    Wygląd bloga niesamowity, jestem pod wrażeniem :*
    aloohaparadise.blogspot.com

    Zapraszam na konkurs do wygrania iPod http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/02/candyy.html

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny naszyjnik! :)

    Pozdrawiam, http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nominowałam Cię do Libster Blog Award :)
    Szczegóły na moim blogu: http://aishiteru6.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczna jestes :)

    http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie czeka noc w szkole za 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne fotki..♥♥♥
    +Obserwuję i liczę na rewanż

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nocowanie w szkole Świetny pomysł :D
    Fajne zdjęcia
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę