15 cze 2013

Bal szóstkolkasisty 2013

W ostatnią środę miałyśmy bal szóstoklasisty. 
 Myślałam że będzie gorzej i nudno, ale było nawet fajnie mimo braku chłopaków bo jesteśmy w szkole baletowej, a w tej szkole ich trochę za mało ;) 
Zorganizowano top model z jury złożonego z nauczycieli, nawet muzyka była z top model. Udział wzięło gdzieś ponad 30 osób, a została finałowa piątka w tym ja! :D Nie sądziłam, że tak daleko przejdę. Co prawda nie wygrałam i nie liczyłam na to że wygram, ale w końcu mój wzrost (168 cm) do czegoś się przydał :) Na koniec dostałyśmy kosmetyki: błyszczyk, pomadkę ochronną i lakier do paznokci. Mi ten prezent bardzo odpowiadał bo lubię malować paznokcie i używać różnych kosmetyków, szczególnie do malowania ;D  A teraz kilka zdjęć kosmetyków, które dostałyśmy ;]




 1. Pomadka ochronna BIELENDA
2. Lakier do paznokci ARTDECO Ceramic 509
3. Błyszczyk ARTDECO Lip Brilliance nr 64

Z tego co patrzyłam w internecie, sam ten lakier kosztuje ponad 40 zł, błyszczyk również ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę