15 cze 2013

Wymarzona sylwetka ..

Już nie długo wakacje, a w stroju kąpielowym trzeba również dobrze wyglądać!
Ja właśnie piję Jogurt pitny poziomka i truskawka Twist 0% tłuszczu i dodatku cukru, jest pyszny i ma mało kalorii:)

Stwierdziłam, że muszę zobaczyć jakieś motywujące zdjęcia i trochę poćwiczyć. Dziś zjadłam kawałek tortu z biszkoptu, kremu kawowego i truskawek w galaretce z okazji imienin mojej mamy i to jest najgorsze ;c
Muszę zrobić trochę brzuszków i chociaż A6W. A tak poza tym, uwielbiam oglądać filmiki pewnej dziewczyny z youtuba. Ma 13 lat i mieszka w Norwegii, ale pochodzi z Polski. Jej kanał na yt: https://www.youtube.com/user/lucyandlucy1 . Ostatnio obejrzałam jej 1 filmik i zaczęłam oglądać kolejne i kolejne i naprawdę ją uwielbiam ♥ W sumie to dzięki niej założyłam tego bloga i nie żałuje.
A teraz filmik motywacyjny lucyandlucy1 (to ona), kilka zdjęć i do ćwiczeń ! :D

 

A teraz trochę (mam nadzieję) motywujących zdjęć!










2 komentarze:

  1. Bardzo inspirujące i motywujące ;)


    Zapraszam do mnie ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę