17 cze 2013

Ćwiczenia..

No i znowu poniedziałek, a ja nie w szkole, bo jestem chora... ;c Czuję się okropnie, ale z drugiej strony mam kilka dni wolnego ;) Nie mogę jeść serów, owoców, mięsa.. tylko kleik, bułki, herbatę.. Jednak najbardziej pocieszam się tym, że jeszcze tylko 2 tygodnie i wakacje ♥
Wczoraj sobie trochę poćwiczyłam na brzuch, a mianowicie zrobiłam 50 "superbrzuszków" i brzuszki odwrócone :) Dziś trochę boli, ale ogólnie jest ok. Pewnie nie wiele osób wie jak się robi brzuszki odwrócone i superbrzuszki..  A więc:

Superbrzuszki - kładziemy się na plecach, ręce krzyżujemy na piersiach i napinamy mięśnie brzucha, nogi zginamy pod kątem 90 stopni, łydki muszą być równolegle do ziemi. Następnie robimy wdech unosząc głowę i górną część pleców, a potem wydech i opuszczamy plecy nie kładąc głowy na ziemi.. Tak robimy 50 razy.
.
.
.
Brzuszki odwrócone - nie wiem jak to wytłumaczyć więc wstawiam wideo jak je robić.
Ja jednak miałam mniej zgięte nogi i nie przenosiłam ich tak bardzo do tyłu. Najważniejsze jest to żeby podnosić biodra, a ręce możemy wziąć do tyłu za głowę i czegoś się przytrzymać. Powtarzamy 50 razy. 



A więc wczoraj zaczęłam wykonywać te ćwiczenia. Efekty napiszę w innej notce. Te ćwiczenia są z serii "płaski brzuch w tydzień". Podobno można w ciągu tygodnia zgubić kilka kilogramów i ok. 6 cm w talii .. zobaczymy czy to prawda :)

I na koniec chciałam pozdrowić Nathalie ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę