16 cze 2013

Kolejna notka na dziś..

Hej ;) To już 3 notka na dzisiaj, ale jakoś mnie to wkręciło i chce mi się pisać bo wiem że `ktoś` to czyta i za to dziękuję ♥  Ja nadal w piżamie przed laptopem w piękną słoneczną niedzielę, lecz na dwór nie wyjdę bo jestem chora jak akurat jest na dworze ciepło.. ah ;\ Stwierdziłam, że muszę jednak popracować nad moim brzuchem bo już za 13 dni wakacje! Nie mogę uwierzyć że tak szybko to zleciało, a jednak...
A więc jak pisałam, muszę popracować nad brzuchem, żeby oczywiście w stroju kąpielowym fajnie wyglądać ;]

Moje postanowienie: NIE JEM SŁODYCZY I FAST-FOODÓW, A ZAMIAST TEGO OWOCE I WARZYWA :) Mój cel: PŁASKI BRZUCH NA WAKACJE!


A teraz taka fotka mojego kącika w pokoju w którym siedze sobie przy biurku, bloguję, piszę i myślę :) Mój zestaw: laptop, notes, długopis, telefon, rutinacea, choligrip i wyobraźnia :3

No to.. życzę wszystkim miłej niedzieli ;)



















A chciałabym mieć mniej więcej taki brzuch:


Wiem że to jest raczej nieosiągalne w tak krótkim czasie ale ja chcę mieć chociaż podobny! ;c

1 komentarz:

  1. Świetny blog, aż zachęca do pracowania nad brzuchem.. haha, super! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę