25 cze 2013

my live.. is great!

Hej! Właśnie myślę o wakacjach.. 
Są juz za 4 dni! A za 5 dni, w sobotę, wyjeżdżam nad morze!!
Jadę do Międzywodzia, niedaleko Międzyzdrojów
dokładniej Wyspa Wolin :)
 Już po prostu nie mogę się doczekać!
Rok temu byłam na wakacjach w Niechorzu i pojechałam na wycieczkę do Międzyzdrojów.
 To miasto jest na prawdę fajne, tętni tam życiem. 
Najbardziej podobało mi się tam molo, które było naprawdę długie 
i jest to najdłuższe molo w Polsce.
 Do poręczy były tam przyczepione kłódki z miłosnymi napisami, imionami itp. 
Na prawdę piękne! Zdjęcia można tam zrobić cudowne. 
Mi się bardzo podobało :D

Myślałam też nad tym, że mam cudowną przyjaciółkę, 
której tylko można pozazdrościć.
Ma na imię Marta, tak jak ja. 
Znam ją od 1 grupy przedszkola czyli już prawie 11 lat
Nie wiem jak to robimy, ale myślimy tym samym tokiem myślenia, 
o tych samych rzeczach w tym samym momencie!
 To na prawdę niesamowite.. 
Nie wyobrażam sobie co by było gdybym jej nie znała.. 
Jest dla mnie bardzo, bardzo ważna i w sumie to jedyna osoba, 
której mogę w pełni zaufać. 
Zawsze mogę jej wszystko powiedzieć, ona mi też, 
opowiadamy sobie co się dzieje w szkole i ogólnie wszystko! 
To skarb mieć taką przyjaciółkę.. 
Mam nadzieję że Nasza przyjaźń będzie trwała na zawsze ♥

Ogólnie stwierdziłam, że moje życie nie jest takie złe jak mi się czasem wydawało :)

Mam nadzieję, że notka się podobała i będziecie czytać mojego bloga, komentować i obserwować bo jest was co raz więcej i za to DZIĘKUJĘ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę