27 cze 2013

Koniec roku! :>

Tak długo na to czekałam... ciągle.. myślałam.. i jest! KONIEC ROKU SZKOLNEGO !!! Nadal nie dociera to do mnie do końca, ale nie wiecie nawet jak się teraz cieszę :D Czekałam na to, pisząc sprawdziany, ćwicząc, tańcząc, ucząc się i wreszcie nadszedł... Mój boyfriend ♥ hahahahaha ;p
Do szkoły (mam już dość tego słowa..) jutro idę na 10:00, bo będzie robione jakieś zdjęcie.. A o 10:30 zacznie się wręczenie świadectw, występy starszych klas itp.. W tym roku po raz pierwszy nie mam świadectwa z czerwonym paskiem, ale jakoś strasznie nie rozpaczam, a moja mama stwierdziła że to nic :)
Nadal nie wiem czy ubrać czarną, krótką, obcisłą spódniczkę z H&M czy białe rurki.. Moja bluzka czarna, na krótki rękaw, nieobcisła, w białe kropki, z okrągłym kołnierzykiem i jest z H&M. Dziś się dowiedziałam że odkupuję od dziewczyny ze starszej klasy książki do I gimnazjum (u nas jest podstawówka, gimnazjum i liceum razem), a za każdą 10 zł, więc drogo nie jest :) A już niedługo, czyli dziś albo jutro muszę się zacząć pakować nad morze c; O! I bym zapomniała.. Chciałam sobie zrobić na włosach ombre szamponetką.. Mama kupiła mi blond firmy Joanna.. Godzinę temu mi zrobiła.. po pół godzinie spłukałam i teraz mam mokre włosy, ale już widzę że nic nie wyszło.. Nie wiem czemu ale nie widać blond koloru na moich włosach, a nie są ciemne... Nie wiem czemu :< Jednak kupię chyba rozjaśniacz do włosów w sprayu, bo jest teraz w jednej gazetce za 6 zł, może to cos da :)
 Żegnam was już i życzę miłych... (ah jak to pięknie brzmi!) WAKACJI ♥

3 komentarze:

  1. Od ilu lat chodzisz do szkoły baletowej? :)
    fajny blog :)
    obserwujemy?
    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :D

    zapraszam do mnie Truskaweczkabloguje ---> fajnie by było gdybyś pozostawiła po sobie komentarz :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę