26 cze 2013

my favourites clothes to summer! :)


Hej :3 Dziś moja klasa i reszta osób ze szkoły, która pojechała, wrócili z Paryża. Od razu na facebooku spam zdjęciami i w ogóle od razu "tłoczno" się zrobiło :) Ja postanowiłam w tej notce pokazać wam kilka moich ulubionych wakacyjnych ciuchów :D Są to moje ulubione rzeczy, raczej na lato :)

1. T-shirt, New Yorker, Fishbone




 
2. T-shirt, Cropp





 
3. Bokserka, New Look, Generation




4. Bokserka, Clockhouse, C&A




5. Krótkie spodenki, New Look, Generation (neonowe zielone)




6. Krótkie spodenki, Cropp




Jak oceniacie? Co wam się najbardziej podoba? :)

I piszcie w komentarzach o czym chcielibyście, żebym napisała notkę :D

A jeszcze jedno: obserwujesz mnie = obserwuję ciebie ;)
Dobranoc, miłego wieczoru! ;*

3 komentarze:

  1. boskie szorty masz przepiękny wygląd bloga *.* i ogólnie bardzo ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta
    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zakupy. Dawno nie byłam w ciuchowych sklepach, muszę się tam wybrać, bo upolowałaś super rzeczy... i ta bokserka *.*
    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajne, ale najbardziej podoba mi się bokserka C&A i zielone szorty!:D
    Dodaję do obserwowanych i miłoby było jakbys dodała mnie www.sandicious.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę