25 cze 2013

$ shine bright like a diamonds $

Hej, już trochę późno, ale co tam ;) Ja się zupełnie nie czuję śpiąca i zmęczona ;P A więc, teraz chciałam pokazać lakier do paznokci, który w sumie jest mojej mamy ale używam go też ja, który jest bardzo dobry. Jest to lakier firmy EVELINE COSMETICS, który na paznokciach jest bezbarwny. Na buteleczce pisze "paznokcie twarde i lśniące jak diament" i... w sumie to prawda ;) Piszę również że to szwecka receptura. Mam nim właśnie pomalowane paznokcie i stwierdzam że są na prawdę twarde tak jak pisze. Lakier nie odpryskuje, i ogólnie jest na prawdę fajny :) Cena to ok. 7 zł. Polecam go!! ;]



3 komentarze:

  1. W przyszłości na pewno wypróbuje :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą odżywkę i jestem z niej zadowolona :)

    niiksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę