26 cze 2013

Zakupy, zakupy, zakupy ♥

Siema *.*
Już za 2 dni koniec!! Koniec szkoły! Wakacje ♥ 
A już w sobotę jadę nad morze, nie mogę się doczekać!
A wczoraj przedwczoraj byłam z mamą na zakupach :) 
Oczywiście kupowałyśmy ciuchy ;P
Mama kupiła mi kilka rzeczy, które są na zdjęciach poniżej :) 
Ogólnie polecam iść do New Yorker`a, bo teraz są tam duże przeceny i właśnie tam kupiłam 4 rzeczy :D  A więc to rzeczy z ostatnich zakupów:

T-shirt w krzyże 
New Yorker, 
cena: 19,95 zł (39,95 zł)




Bluzka/bluza z rękawem 3/4 w kolorze khaki
New Yorker
cena: 19,95 zł (54,95 zł)




Strój kąpielowy wiązany na plecach i szyi
New Yorker
cena: 39,95 zł (59,95 zł)




Torba mieszcząca A4
Reserved
cena: 39,99 zł (129,99 zł)




Kolczyki krzyże
New Yorker
3,95 zł (14,95)




No i to w sumie wszystko, ale naprawdę okazja teraz kupować, bo w sklepach są duże przeceny. Te rzeczy po przecenie razem kosztowały 123,79 zł, a bez przeceny kosztowałyby 279,79 zł :)

I ♥ SHOPPING

5 komentarzy:

  1. Nad morze?! Weź mnie ze sobą! A ten strój kąpielowy wygląda świetnie :D

    Zapraszam do mnie! :)
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym wzięła, ale już nie mam miejsca w samochodzie ;) A co do stroju, dziękuję i też mi się podoba ♥ Wpadnę do ciebie :D

      Usuń
  2. Genialne wszystkie ciuszki !
    Najbardziej podoba mi się pierwsza bluzka *-*

    Obserwujemy ? Jeśli tak odp. u mnie :)

    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te ubrania ! *u*


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ciuchy, osobiście uwielbiam ten sklep :)
    obserwujemy ?


    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę