23 cze 2013

Słonecznie ♥

Hi! Jak tam mija weekend? 
Mi jak na razie bardzo dobrze i w ogóle jestem jakaś taka szczęśliwa.. nie wiem sama dlaczego :)
 Nadal nie mogę pojąć tego że za 5 dni wakacje!!! I już za 6 dni jadę nad morze, dokładniej 29.06 :D 
Nie wiem co mi dolega ale czuję się jak... no taka happy :p Może to dlatego, że jest niedziela rano (a uwielbiam to, nie wiem czemu), albo.. o właśnie! Przed chwilą posprzątałam z niewielką pomocą mamy półki w moim pokoju. Miałam tam 2485239 nie potrzebnych rzeczy, wywaliłam prawie cały kosz, wytarłam kurze i ułożyłam rzeczy. Chyba cieszę się dlatego, że teraz jest tak ładnie, czysto i poukładane :) Dzisiaj albo wyjdę na rower z przyjaciółką albo jadę znowu nad jezioro, wiem że zrobię coś z tych rzeczy na 100%. Moją ulubioną porą roku jest lato, które już jest i to kolejny powód dlaczego jestem taka..no szczęśliwa ♥
wiosna :\
lato :)
jesień :\
zima
:\

A tak poza tym, na dworze znowu gorąco, słońce świeci, jest !!! lato !!! ~ BE HAPPY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę