8 lip 2013

Już powracam i dziękuję ;*

Hej wszystkim ;* A więc.. jak by tu zacząć?? Mam tyle do napisania..... :) 
Stwierdziłam, że podzielę moje "opowieści" na kilka części, bo nie chcę robić takiej mega długiej notki, która odstrasza "do czytania" swoim wyglądem i wielkością :P 
Teraz chciałam podziękować wszystkim czytelnikom mojego bloga, bo jest ich co raz więcej, a na razie 9. Dziewięć obserwatorów...phh.. dla niektórych to na pewno bardzo mało, 
ale dla mnie, uwierzcie, jest to dużo i cieszę się bardzo :] 
Po mojej 8-dniowej nieobecności na blogu miałam aż 9 komentarzy, a dziś już 2 następne!! 
ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE DZIĘKUJĘ I OBSERWATOROM RÓWNIEŻ ♥ 
Nad morzem było super i dziś też ale to w kolejnych notkach, które "kiedyś" jak będę miała czas napiszę, bo teraz korzystam z wakacji całe dnie, więc szkoda czasu siedzieć przed laptopem w tak piękne dni ;3 No więc pa pa :)

I jeśli chcecie abym zaobserwowała waszego bloga, zaobserwuj mój, napisz komentarz że zaobserwowałaś a ja się odwdzięczę tym samym :D

2 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę