11 lip 2013

Moje wakacje cz.1

Jak (niektórzy) wiecie, w ostatnim tygodniu byłam nad morzem. Dokładniej w Międzywodziu, między Dziwnowem a Międzyzdrojami. Było na prawdę super i chciałabym być tam jeszcze :c 
Ale zawsze coś się kiedyś kończy.. Woda była, przynajmniej z początku, lodowata, jednak jak wchodziło się co raz dalej i im dłużej się w niej było, zdawało się że jest gorąca :) W Międzywodziu był również kiermasz książek. 
Wybrałam sobie książkę pt.,,Sekrety życia w Hollywood - na planie"
Kupiłam ją ponieważ jedna z koleżanek ją czytała i polecała.
A więc wzięłam, kosztowała 10 zł. Była też druga z tej serii, miała taki sam tytuł tylko bez "na planie". Więc zaczęłam ją czytać.. Czytałam w samochodzie, w domu, idąc spać, na plaży.. JA która praktycznie NIGDY nie czyta książek :| Miała 261 stron i przeczytałam ją w 4 dni, tak mi się podobała! Musiałam iść kupić tą drugą (w sumie to była pierwsza) część tej książki. Już jestem na 6 rozdziale, ale ostatnio w ogóle jej nie czytałam bo nie miałam czasu...A dlaczego? To w następnej części :)

A to zdjęcie które zrobiłam nad morzem :) Ładne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę