13 lip 2013

Liebster Blog Award!


Hej. Ostatnio dowiedziałam się co to Liebster Blog Award. Nominowała mnie do tego Milkyy za co bardzo dziękuję. Oto moje odpowiedzi:


1. Uważasz się za szczęśliwą osobę?
Tak. Muszę przyznać, że mam wszystko co mi do szczęścia potrzebne. Mam kochaną rodzinę, cudowną najlepszą przyjaciółkę, koleżanki oraz ogólnie fajne rzeczy i ciuchy.
Czasem wątpiłam w to że jestem szczęśliwą osobą, ale teraz już to wiem.



2. Jakiej słuchasz muzyki?
Nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki. Najwięcej słucham popu, jednak na moim telefonie można znaleźć rap, reagge i nie tylko. A to obecnie moje ulubione piosenki, każda jest inna, a jednak wszystkie mi się podobają:










3. Twój ulubiony kolor?
Moje ulubione kolory to:
- niebieski
- granatowy
- jasnozielony
- neonowe
- pastelowe
- beżowy
- szary
:)


4. Posiadasz jakiś talent?
Chodzę do szkoły baletowej od 4 lat. Więc myślę, że mam talent do tańca, ale również do gimnastyki artystycznej, fotografowania i gotowania ;)



5. Jaką nadprzyrodzoną  moc chciałabyś posiadać?
Chciałabym latać i być niewidzialna. Zawsze o tym marzyłam ;3



6. Jakich ludzi nie lubisz?
Nie lubię osób samolubnych, zbyt pewnych siebie, aroganckich, niekoleżeńskich i nietolerancyjnych.



7. Jak spędzasz wakacje?
Tydzień temu byłam nad morzem. Teraz całe wakacje zamierzam spędzić z najlepszą przyjaciółką jeżdżąc na rowerze, na basen, do kina.. W sierpniu może jadę jeszcze w góry. Jak na razie jest super <3


8. Znasz jakiś ciekawy cytat?
,,Piękne ko­biety wierzą w swoją in­te­ligen­cję; ko­biety in­te­ligen­tne nie wierzą w swoją urodę''
- Pablo Ruiz Picasso



9. Jaki był ostatnio obejrzany przez Ciebie film?
Nie pamiętam dokładnie, ale był to chyba "Trzy metry nad niebem".



10. Jakiego słowa najczęściej używasz?
Nie mam jednego słowa, którego używam najczęściej.



11. Czy wierzysz w horoskopy? 
Szczerze mówiąc - NIE :)



PYTANIA DLA OSÓB NOMINOWANYCH PRZEZE MNIE:
1. Jaka jest twoja ulubiona potrawa na śniadanie, obiad, deser i kolację?
2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
3. Za co cenisz swoich przyjaciół?
4. Uważasz, że jesteś bardziej inteligentna czy ładna?
5. Jaki był najlepszy prezent, który kiedykolwiek otrzymałaś?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Jakie masz motto życiowe?
8. Jakie masz plany na wakacje?
9. Masz jakieś zwierzę?
10. Wierzysz w przepowiednie wróżki?
11. Czy jest taka rzecz, którą byś zamieniła?

1 komentarz:

  1. świetny blog :):)
    obserwujemy ? daj odpowiedź na moim blogu :)
    zapraszam do mnie: anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę