14 lip 2013

lazy and crazy day :D

Heej! Dzisiaj obudziłam się o 10:30. Czyli dość wcześnie w porównaniu z wczorajszym dniem (prawie 12) :P Ale w końcu są wakacje, więc trzeba się wysypiać za te całe 10 miesięcy wstawania o 6:15..... A więc, jak wstałam, zjadłam śniadanie itp. usiadłam do laptopa, czytałam blogi, oglądałam filmy na yt i grałam w simsy. Oczywiście leniuchowo cały dzień :]
 Potem o 17 wyszłam z przyjaciółką na dwór i robiłyśmy zdjęcia sobie na huśtawce i oczywiście samojebki :D Było super! A w ciągu 1,5 h zrobiłyśmy 162 zdjęcia!!
Potem poszłyśmy do mnie do domu i nagrywałyśmy filmik.. który chcemy wstawić na YouTube :)
Pojawi się już wkrótce. Jednak mam do Was pytanie: Czy wie ktoś w jakim programie montuje się filmiki żeby wstawić na YT? Jeśli tak to piszcie w komentarzach, proszę!
W miarę coś wyszło, ale ja, nienawidzę swojego głosu na filmikach i przez kamerkę! Jest okropny dlatego też mało gadam :) Ok. A teraz kilka zdjęć z dzisiaj :




ja na huśtawce :DD

Z najlepszą przyjaciółką ♥



ja brzydal sobie c;



znowu na huśtawce :D



i w negatywie..:)
I jak, podobały się zdjęcia? ;)

I pamiętajcie: obserwacja=obserwacja, tylko napiszcie mi w komentarzu :3
To paaa ;*

10 komentarzy:

  1. Pozytywne zdjęcia ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia
    fajny blog
    + obserwujemy ;d :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ; DD

    Obserwuję. Miło by mi było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, świetny blog i dziękuję za komentarz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik możesz wstawić tak jak jest na yt :)
    Jeśli chcesz dodać jakieś efekty czy coś to montuj bandicamem.
    Ale montowanie filmików to wiele roboty i trzeba programy ogarniać :)Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Śliczne zdjęcia i ty <3
    Obserwuję,komentuję i liczę na rewanż :)
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz 12,5 lat? Wyglądasz na dużo starszą :)
    I jesteś mega ładna :c i masz super włosy :c też chce ! :C
    Obserwuje!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. A jeśli chodzi o programy do montowania filmików to jednymi z lepszych są chyba camtasia studio 8 lub sony vegas :)
    Pozdrawiam i wpadaj do mnie

    adiethemuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjęcia :) masz piękne włosy :)
    zapraszam do mnie na anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznoty <3
    +Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę