19 lip 2013

Nowe buty! :D

Hej!
Właśnie byłam z mamą na zakupach w tesco ;) W środku są też inne sklepy np. BOTI sklep z butami. Są tu identyczne buty co w CCC.
Okazało się, że wszystko jest -30% taniej. Spodobały mi się szare trampki z eko skóry firmy "Nylon Red", czyli N&R.
Były już przecenione z 79,99 na 49,99, a od tej ceny jeszcze -30%. Akurat był mój rozmiar i mama mi kupiła :) Kosztowały 34,99 zł.
Są one bardziej na jesień, bo mają środku ocieplenie i są dobre na deszcz. Ja się cieszę z tego zakupu :D Nie potrzebuję conversów, dla lansu,
bo wystarczą mi takie o wiele tańsze i porządniejsze. Miałam już raz conversy i się po prostu rozleciały:
guma zaczęła pękać po bokach, pożółkły i po prostu zrobiły się brzydkie.. A zwykłe trampki są moim zdaniem wytrwalsze niż conversy..
A na koniec kilka fotek nowych butów:




I jak wam się podobają?
.
.
.
.
I piszcie w komentarzach, o czym chcecie kolejne posty ;)
Paaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę