19 lip 2013

Nasz pierwszy filmik na YouTube!

Hej
Jak widać jednak postanowiłam pisać posty większą czcionką, niż taką jak w poprzednim poście.. Stwierdziłam, że tamta jest za mała, a ta jest bardziej widoczna :D
Mam po prostu zmienny charakter. Raz podoba mi się to, jutro podoba mi się co innego. No tak już mam, ale oczywiście nie ze wszystkim ;)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jednak wracając do tematu posta; niedawno pisałam, że zamierzam z przyjaciółką dodać film na YouTube i wstawiłyśmy :) Nazwałyśmy się Meysse&Assiey - ja jestem Meysse, a moja przyjaciółka Marta - Assiey. Filmik jest nakręcony kamerką więc jakość nie powala oraz zacina się czasami widok, jednak to nie nasza wina i nic nie możemy na to poradzić.. :<

Dobra.. żeby nie zanudzać: to jest nasz kanał: Meysse&Assiey, a to filmik :




Mamy nadzieję, że się Wam podoba :)
Subskrybujcie nasz kanał i łapki w górę! ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę