18 lip 2013

nowy wygląd

Hej
 Jak widzicie teraz mój blog wygląda nieco inaczej i trochę bardziej profesjonalnie. Tamten wygląd bloga nie podobał mi się od dawna, ale nie wiedziałam jak zrobić inny. Dopiero po tej notce: na blogu jednej z moich ulubionych dziewczyn (blog) dowiedziałam się jak zrobić wiele rzeczy, a z resztą poradziłam sobie sama. Czasami nie wychodziło, ale próbowałam, próbowałam i w końcu mój blog wyszedł taki jaki chciałam mieć. Hm.. no może jednak nie do końca tak jak chciałam, bo chciałam mieć jeszcze trochę co innego, ładniejsze napisu i więcej gadżetów, jednak wszystkiego po prostu nie umiałam zrobić :) Jak na pierwszą taką większą przemianę na blogu, mi wydaje się że wyszła. Stwierdziłam również, że chyba będę pisać posty mniejszą czcionką, bo ładnie to wygląda :] Czy może jest za mała? I jeszcze chcę trochę rzeczy pozmieniać, lecz to innym razem bo dziś nieźle się już namęczyłam i muszę więcej o tym poczytać.

.............................................................................................................................................................................................................


A wam jak się podoba nowy wygląd mojego bloga i mniejsza czcionka w postach?

Na ile oceniacie nowy wygląd?


I od razu piszę, że nie chciałam nikogo kopiować!
Weszłam na kilka blogów, aby zobaczyć jak co wygląda, jednak nie kopiowałam wyglądu, żeby zrobić `tak samo`.
Jeden element zrobiłam !PODOBNY! jak na jednym blogu, inny jak na drugim, ale nic nie robiłam identycznie!


Mam nadzieję, że Wam się jednak podoba i będziecie odwiedzać mojego bloga jak najczęściej :)
A na koniec życzę wszystkim czytelnikom dobranoc, jednak jak zobaczysz to dopiero jutro w dzień to życzę Ci miłego dnia :D




A i mam jeszcze jedno pytanie:
Wie ktoś co mam zrobić, aby czcionka w notce nie była pochylona?
Ja mam wszystko ustawione dobrze jak piszę post, ale jak się go opublikuje to jest pochylona czcionka..
I nie wiem jak zrobić żeby, była "prosta" :)
Pomoże ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę