16 lip 2013

pierwszy filmik na YT?

Heej ^.^ Wczoraj nie napisałam żadnej notki, ponieważ trochę nie miałam czasu :) O 15:30 poszłam do mojej przyjaciółki Marty i kręciłyśmy filmiki. Dziękuję za wszystkie propozycje programów do przerabiania filmów, jednak wybrałam Windows Live Movie Maker i bardzo dobrze się sprawdził. Zmontowałam super (mam taką nadzieję) filmik z przyspieszonymi głosami, więc brzmią jak z filmu "Alvin i wiewiórki" ; D
Ten filmik to w sumie nasze wygłupy ale jak go z montowałam wyszło fajnie :) Postaram się go dodać jutro lub pojutrze, ponieważ jeszcze nie mam pierwszego slajdu tytułowego i końcowego. Kręciłyśmy filmiki do 19, czyli 3,5 godziny! Dzisiaj oczywiście wyjdę na dwór z Martą i może pojadę na rowerach z tatą i rodzeństwem do naszych dobrych znajomych, którzy wrócili z Chorwacji :) W następnych notce, podam Wam przepis na mój ulubiony koktajl, który przyrządzam codziennie od 3 dni, jest prosty, pyszny i szybko się go robi. Ale to kolejnym razem :) Od wczoraj przybyło mi 4 obserwatorów oraz 9 komentarzy z czego się bardzo cieszę i dziękuję :*
Naprawdę motywują!!!!



________________________________________________________________________________
obserwacja = obserwacja, tylko napiszcie w komentarzu i dajcie adres bloga :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę