4 sie 2013

Pomysły na kolejne posty.

Heej
Pierwsze co chcę zrobić to podziękować WAM za 2200 wyświetleń i 30 obserwatorów :D
To dla mnie bardzo dużo! Oczywiście wszystko dzięki Wam :*
Ja teraz jestem u babci, przyjechałam tu z mamą i rodzeństwem pociągiem w środę.
Kupiłam w mieście kilka bluzek na ramiączka, bluzę, 2 lakiery do paznokci, krem BB under twenty i puder :)
Byłam dwa dni temu, również u kosmetyczki i mam drugą dziurkę w prawym uchu! Bardzo się cieszę :D Chciałam zrobić kilka notek ze zdjęciami moich nowych rzeczy, jednak pech chciał, że wzięłam aparat, ale nie wzięłam kabla do zgrywania zdjęć :\
No ale cóż, jak przyjadę do domu, postaram się nadrobić zaległości ;]
Moje pomysły na najbliższe posty to:


szkolny haul zakupowy

wakacyjny haul zakupowy 
mój makijaż na co dzień
my morning routine
kosmetyki, które używam 
recenzja kremu BB under twenty

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nie wiem czy wszystkie posty zrealizuję, ale część na pewno.  

*
*
*
A wy macie jakieś pomysły na kolejne posty? :)
 

 👠👠👠👠👠👠👠👠 👠👠👠👠👠👠👠👠 👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠 

A i oczywiście zapraszam Was do obejrzenia filmiku, mojego i mojej przyjaciółki ;}



4 komentarze:

  1. Ciekawe pomysły na notki, napewno będą ciekawe xxx


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiej sumki. ;) Ja zaś raz wzięłam ładowarkę, a nie wzięłam aparatu. Hahaha. Cała ja. xD
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły, fajny blog!

    obserwuję + zapraszam - http://grittygritty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły . A najlepszy szkolny haul zakupowy http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę