31 lip 2013

połowa wakacji

Hej !
Cały czas nie mogę uwierzyć, że to już połowa wakacji.. Przecież dopiero się zaczynały, było zakończenie roku... Ja nie chcę niedługo iść do szkoły! :C Wczoraj byłam w pewnym sklepie, do którego pojechałam na rowerach z przyjaciółką, nazywał się "Skrzat". Były tam zabawki, artykuły papiernicze, zeszyty, plecaki, skarbonki, koraliki, bzdurki, WSZYTSKO :D
Kupiłam sobie tam zeszyty z napisami do każdego przedmiotu, ponieważ bardzo mi się spodobały, jednak ich zdjęcie będzie w innej notce, najprawdopodobniej w szkolnym haulu zakupowym. Kupiłam tam sobie zeszyty do wszystkich przedmiotów, oprócz francuskiego, który będę miała od przyszłego roku, z napisem każdego przedmiotu. Mi się podobają i nie widziałam jeszcze nigdzie takich. Kupiłam również sobie ołówek, gumkę i nowy piórnik. Jego zdjęcie też wstawię w szkolnym haulu zakupowym, ale z wyglądu jest czarny, cały skórzany, ma 2 zamki z jednej strony i 2 z drugiej więc jest bardzo pojemny, bo ma aż 4 komory, a nie jest jakiś wielki :) Bardzo się cieszę z tych zakupów!
A jeśli chodzi o wakacje.. Na dworze bardzo fajnie i ciepło, pogoda idealna na lato, jednak ostatnio jest aż za gorąco..
Dziś pojechałam z mamą i rodzeństwem do mojej babci ;) Teraz sobie siedzimy przy stole, zjadłam kawałek tortu urodzinowego mojej babci i przeglądam sobie internet :] Ogólnie wakacje mijają mi całkiem dobrze : >
-
-
A wy jak spędzacie wakacje i co robicie w czasie upałów? ;)

6 komentarzy:

  1. obserwujemy ;3
    przepraszam ze teraz ale wakacjowałam, jak widać na blogu;)

    ślicznie tu, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam zeszyty z napisami przedmiotu :).
    W te wakacje najwięcej spotykałam się z moją BFF <3. I hasałam po wsi, melanżowałam pod sklepem, miałam odpały nad rzeczką i takie tam ;).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za szybko przeleciało, zdecydowanie! :-//

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie zeszyty :) Co ja bym dała , żeby te wakacje były dłuższe ;)
    Zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jakby wakacje trwaly z 3 miesiace ;o
    ładny blog :))

    http://paulla69.blogspot.com - zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę uwierzyć, że wakacje się kończą i, że wkrótce muszę kupować plecak itp...

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę