29 wrz 2013

czym się maluję?

Hej kochani! Coraz bardziej brakuje mi czasu na blogowanie.. Rok szkolny już się rozkręcił, pełno zadań domowych, brak czasu.. Przepraszam, że nie pisałam tak długo, ale po przyjściu ze szkoły jest odrabianie lekcji, uczenie się na kartkówkę, spanie. Na nic więcej nie mam czasu. Brakowało mi napisania jakiejś notki na blogu i Was. Dzisiaj postaram się dodać jeszcze jeden post, ale nie obiecuję. W końcu muszę jakoś nadrobić moją długą nieobecność ;)

Jednak przejdźmy do tematu postu: Czym się maluję?


1. Zawsze najpierw używam Kremu BB Under Twenty, kolor 01 jasny beżowy (mam już w zapasie kolor 02 naturalny, który jest nieco ciemniejszy). Używam go prawie 2 miesiące i mam go jeszcze dużo. Jest bardzo wydajny i na prawdę świetny. Dobrze kryje, nie ma efektu maski i stapia się z kolorem skóry Jego cena to ok.14 zł, można go znaleźć prawie w każdej drogerii kosmetycznej i zwykłych supermarketach. Polecam jak najbardziej!




2. Niedoskonałości i czerwone miejsca na twarzy zakrywam korektorem Synergen, kolor natur 04.
Bardzo dobrze kryje. Jest dość tani, bo kosztuje ok. 7 zł i można go dostać tylko w Rossmannie. Polecam!




3. Aby moja twarz się nie błyszczała, używam pudru Synergen, kolor natur 04.
Jest bardzo fajny, wydajny, nie żałuję, że go kupiłam jednak znam lepsze. Dostępny jest tylko w Rossmannie, w cenie 9,99 zł. Przepraszam za nie moje zdjęcie, ale moje opakowanie jest trochę porysowane i nie zbyt ładnie wyglądało na zdjęciu.


4. Ostatnią rzeczą jaką używam, jest "pomadka" na bazie wazeliny z firmy Clarie's. Moja ma zapach pomarańczowy, ale było jeszcze pełno innych zapachów np. malinowa, wiśniowa, jabłkowa, wata cukrowa, cukierkowa, czekoladowa itd.. Jej zapach jest cudowny! Ładnie nawilża usta i nadaje im lekki kolor. Kosztowała 7 zł, ponieważ była promocja 2 za 14 zł, więc kupiłam z przyjaciółką na pół. Polecam!



A wy używałyście któryś z tych kosmetyków?

1 komentarz:

  1. ja używam korektora i jest idealnie dopasowany do mojej karnacji
    Pozdro dla Marty od Gabiszona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę