13 wrz 2013

blogowanie według innych


Hej kochani!

Niektórzy nie widzą sensu w prowadzeniu bloga i uważają to za "głupie". Jednak skąd osoby, które nigdy nie miały bloga mogą wiedzieć jak to jest? Pisząc posty możemy wyrzucić z siebie wszystko co nam leży na sercu i od razu jest nam lepiej. Blog to coś w rodzaju pamiętnika, jednak nie piszemy tu swoich sekretów, a tematy, które interesują głównie nas i innych. Bloga nie piszemy na siłę, tylko dla siebie.



Mając coraz więcej czytelników mamy co raz większą motywację by pisać kolejne posty. Uwierzcie, gdybym miała tylko więcej czasu pisałabym posty o wiele częściej. Od kiedy zaczęłam pisać i czytać inne blogi stałam się zupełnie inną osobą. Stałam się bardziej otwarta dla innych, bardziej stanowcza i bardziej pewna siebie. Poprzez blogowanie można nauczyć się lepiej rozumieć ludzi. Blogowanie daje nam wiele korzyści. Więc jeśli zastanawiasz się nad założeniem bloga, załóż, bo warto!

Ja swojego bloga założyłam dzięki oglądaniu filmików Lucy na YouTube. Bardzo mi się podobały, a na początku w ogóle nie miałam pojęcia, że Lucy jest tak sławna w internecie! Poprzez filmiki trafiłam na jej bloga i tak bardzo mi się to spodobało, że postanowiłam założyć swojego.. Nie żałuję! <3


A wy co myślicie o blogowaniu?






7 komentarzy:

  1. Dla mnie blogowanie to świetna rzecz , kocham pisać ;] i tam już przeżyłam opinie innych . ;)
    obserwuje ;*
    śliczy blog ;>

    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogerzy są różni toterz jest różne pojecie blogowania. Jedni piszą pamietniki bo nie mają oparcia w życiu realnym, innym wolą poruszać tematyke np ochrony zwierzat. Ale najwieksza fala jest i tak blogerów piszących o modzie i kosmetykach. Czasami mi sie to wrecz przeraża ....

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Dużo osób mówi, że blog to nic, żadna praca, nie ma sensu. Moim zdaniem blogowanie jest świetne i każdy może w nim sobie znaleźć coś fajnego ::)

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że bogowanie jest baaardzo ciekawym dośwaidczeniem ;DD

    dreamcom21.blogspot.com

    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem blogowanie to coś mega ... cudownego. Zaczęłam blogować dzięki Karolinie z bloga twoofriends , i uważam , że to była pewna zmiana ... Blogowanie zdecydowanie zmieniło mój pogląd , chociażby na modę :)

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bloguję głównie dzięki Lucy, bo bardzo spodobał mi się jej blog i to, że pisze zawsze tak pozytywnie. Stwierdziłam, że może dzięki temu znajdę więcej pozytywów w życiu. I miałam rację. Kiedyś nienawidziłam swojego wyglądu i nie chciałam mieć robionych zdjęć. Teraz to ja sama wstawiam mordkę przed obiektyw :)

    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję :)

    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swojego bloga założyłam z myślą o pokazywaniu moich pomysłów i cudeniek, które tworzę. Długo robiłam je "do szuflady", a trochę szkoda mi było, że inne osoby nie mogą ich zobaczyć, więc się zaczęło! Staram się często dodawać nowe posty, bo wiem, że niektórzy z niecierpliwością na nie czekają. Kto chce, niech rzuci okiem - http://adzik-tworzy.blogspot.com/ :)

    A ten blog bardzo mi się podoba, prosta, elegancka a zarazem świetna szata graficzna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę