28 paź 2013

Halloween


Hej :) 

Już w czwartek Halloween! Wiele osób nie obchodzi tego święta, jednak ja lubię się pobawić ten jeden raz do roku. Większość z Was pewnie powie, że jestem na to za duża. Owszem, może i jestem, ale czasami nawet lubię poczuć się jak dziecko. W czwartek po lekcjach moja przyjaciółka wyprawia u siebie Halloween. Będę ja, ona i jeszcze jedna przyjaciółka. Chcemy po prostu trochę się wyluzować,  pośmiać, powygłupiać i przy okazji porobić zdjęcia. Jeśli wyjdzie coś ciekawego to efekty oczywiście wstawię na bloga!

trick or treat 
Przepraszam za zdjęcie z internetu, ale nie mam żadnych swoich zdjęć na temat tego posta :c

W zeszłym roku również wyprawiałyśmy halloween w trójkę, wyszło świetnie i zebrałyśmy bardzo dużo słodyczy! Mam nadzieję, że w tym roku też tak będzie, ale postaram się ich nie zjeść, ponieważ chcę ćwiczyć swoją wolę i nie jeść słodkiego! Mam nadzieję, że mi się uda, trzymajcie kciuki! Każda motywacja się przyda :)

A wy obchodzicie Halloween?

21 komentarzy:

  1. Ja jakos nie obchodze Haloween. ;p
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie obchodzę
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | nowa notka :) zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie obchodzę. ;c

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chyba idę do przyjaciółki na Halloween :3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie chodzę po domach tylko na zasadzie imprezy. :)
    Fajny blog.
    Obserwujemy?
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz świetnie że masz z kim spędzić Halloween! Na pewno będziecie się świetnie bawić! Tylko nie zapomnijcie o zdjęciach! :)
    Ja raczej nie spędzam jakoś szczególnie Halloween ;c
    Tylko ja i komputer <3 Para idealna C:

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie obchodzę, ale w sumie miła by była taka impreza halloweenowa w gronie przyjaciół :D
    pozdrawiam i obserwuję!

    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że uwielbiam halloween to raczej go nie obchodzę :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie ;/ Ale uwielbia ten mroczny klimat! ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo ;3 Ja niestety w tym roku nie będę się bawić w takie coś, ale chciałabym, może za rok , hah :D W sumie to planowaliśmy z klasą ognisko w czwartek ale pewnie nie wypali a cieplutko jest :) Fajna sprawa chodzić tak po domach i zbierać cuksy ;) Idziecie w czwartek do szkoły ? Nam zrobili tak, że mamy wolne , w końcu sobie pośpię dłużej :D Trzymaj się i życzę udanego Halloween :)
    http://choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dynia wygląda genialnie ;) Prowadzisz świetnego bloga :P
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie ;>

    Facebook(polubisz?): https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?fref=ts

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku będę obchodzić Halloween z przyjaciółką. ;) W sumie to już jutro. ;D

    ohlovelyseriously.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku nie będę chodzić na Holloween, a będę miała sesję zdjęciową, której efekty zamieszczę na blogu, zapraszam! :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie jakoś tak zawsze wypada, że imprezy Halloweenowe mnie omijają :-P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się w to nie bawię ;) po prostu uważam, że nie ma czego 'świętować'. wcale nie jesteś za duża, każdy ma prawo wyluzować i trochę się 'pobawić'. ;D
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja raczej nie obchodze hallowe-en ;p Ogółem blog bardzo ciekawy , tylko pozazdrościć :*
    Obserwujemy ? ;)
    http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w domu :P nie świętuję jakoś specjalnie :P
    obserwuję
    wpadni, mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcie.
    Obserwuję. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. niee raczej 13 lat to nie za dużo na zabawę ;)

    www.hopeprayfight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę