26 paź 2013

powrót do przeszłości

Hej!
Ponad 80 komentarzy przy ostatnim poście - nie spodziewałabym się!
Poza tym u mnie dużo nauki, codziennie jakiś sprawdzian i w ten sposób nie było posta od tygodnia. ah..
Przepraszam i mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, bo w końcu większość z Was chodzi do szkoły i wie jak to jest.

Dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was kilka zdjęć jak byłam jeszcze mała.
Dzieciństwo. Pamiętacie?

Warto tak sobie czasami powspominać jak było kiedyś.. 
Polecam Wam zajrzeć do starych albumów. Od razu poprawia nastrój! ☺


Pamiętacie jak wtedy każdy się nami przejmował, byliśmy najważniejsi, nie musieliśmy martwić się nauką, 
a naszymi największymi problemami było takie coś jak popsuta zabawka? Ah, te czasy..
 Robiliśmy co nam przyszło do głowy, wszystko było takie spontaniczne bez namysłu, nie było obawy "co ludzie pomyślą".

  

Zero nauki, zero obowiązków, tylko zabawa.. Czasami chciałabym cofnąć czas i znowu przeżyć tamte beztroskie lata. 
Wtedy ten świat jakoś wydawał mi się lepszy (chociaż co ja mogłam o tym wiedzieć mając 5 lat?). 



Jednak muszę przyznać, że miałam cudowne dzieciństwo i doceniałam wszystko co miałam. 
Czasami fajnie byłoby znowu być dzieckiem, jednak trzeba cieszyć się tym co jest teraz!


A wy chcielibyście znowu być dzieckiem?



33 komentarze:

  1. Świetny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie.. Moje dzieciństwo nie było jakieś tragiczne, ale poznawałam świat w trochę inny sposób od samego początku, dzięki czemu jestem tym, kim jestem. Ale wracać do tego bym nie chciała, wolę mieć nadal mieć 15 lat.
    zapraszam do mnie;)

    obserwujemy ? ( ja już jak coś )

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć znowu 4 latka ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia z dzieciństwa.
    Chciałabym cofnąć się w czasie..
    juliablog113.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym się cofnąć do przeszłości kiedy byłam dzieckiem nie miałabym tych wszystkich problemów,które mam przede wszystkim nie przejmowałabym się opinią innych. Świetne zdjęcia i ładny blog,obserwuję <3
    Zapraszam do mnie http://meowenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym mieć znowu 7 lat :)
    śliczne zdjęcia *.*

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też raz widziałam ciężarówkę coca coli. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały widok w tle 3 zdjęcia. Ja by chciała zatrzymać czas właśnie w moim wieku.
    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuu...ale byłaś urocza :)
    Zapraszam...http://afreenwordja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah, jaki słodziak! <3 Urocza byłaś :)

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka słodziutka;)
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mam mnóstwo nauki i przez to ostatnio zanidbuję bloga :c
    Masz świetnego bloga! :D

    Obserwacja za obserwację ? Komentarz za komentarz / Ja już gdyby co. ;)

    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. My też mamy dużo nauki słodka byłaś jak byłaś mała <3 zapraszamy: http://jukaandemcik.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo słodka byłaś :D A tak to bardzo chciała bym wrócić do dzieciństwa :/
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chciałabym cofnąć się w czasie, znów wieść takie jakieś beztroskie życie. :c Niestety to już nie wróci.. ja nie mam za wiele zdjęć z takich czasów . :/ Ehh.. ogółem moje dzieciństwo .... nie było wymarzone, ale najgorsze w sumie też nie. : > Pozdrawiam. :))
    __________________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oj pamiętam dzieciństwo. Chciałabym czasem wrócic do tych beztroskich chwil i nie przejmować się dosłownie niczym. Buziaki!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieciństwo to piękny czas :)
    Cieszę się jednak, że jestem na etapie życia w którym mogę decydować o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka słooodka byłaś <33

    obserwuje :)
    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog. :)
    Obserwuję.
    ecenzje-promocje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. warto obejrzeć resztę odcinków, pll jest świetne! :> super blog ♥:D
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. to pierwsze zdjęcie z motylkiem jest przecudne! *-* bardzo podoba mi się Twój blog! ;3
    Obserwuję ^^
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne byłoby być dzieckiem , aczkolwiek wyglądałam wtedy jeszcze gorzej niż teraz ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka słodka ! xD
    Jasne, chciałabym powrócić do tych fajnych dni, łatwego życia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mni3 ! :D
    http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie kochane zdjęcia :) byłaś i zresztą nadal jesteś śliczna :)
    obserwuje i pozdrawiam :)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, jaka słodka byłaś ♥ Nie żeby teraz nie czy coś :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jaki słodziaczek:*** Zmieniłaś się z wyglądu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :) Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdy komentarz! :)
    http://Blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna buźka:) dodaję do obserwowanych.. jesli chcesz rownież mnie zaobserwuj...:) pozdrawiam:*)

    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę