3 lis 2013

25 odpowiedzi na wasze pytania!

Hej
Jak obiecałam - dzisiaj odpowiem na Wasze pytania, które zadaliście mi pod tym postem. Zapraszam do przeczytania!


1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu? 
Przede wszystkim blogowanie zmieniło mój pogląd na świat. Zmieniło mnie. Jestem na pewno bardziej otwarta, towarzyska, nie boję się wyrazić swojej opinii i tego "co ludzie pomyślą". W blogowaniu najbardziej lubię to, że mogę wyrazić siebie z innej strony, przekazać wam swoje myśli. Kocham to jak pod moimi postami pojawia się wiele miłych komentarzy. Kiedy każdy z nich czytam, na mojej twarzy gości co raz większy uśmiech. To bardzo motywuje mnie do dalszej pracy.

2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Wszystko zaczęło się od kiedy zaczęłam oglądać filmiki Lucy. Wtedy nie wiedziałam jeszcze, że jest ona tak popularną blogerką. Tak na prawdę nie miałam pojęcia o co tak dokładnie w tym chodzi. Potem trafiłam na jej bloga, zaczęłam czytać również inne blogi i w końcu postanowiłam założyć swojego!

3. Sama robiłaś design?
Tak. Przeglądałam różne strony internetowe poświęcone tym tematom, aż w końcu zrozumiałam i nauczyłam się robić design. Jednak wygląd mojego bloga nie jest jeszcze do końca taki jak bym chciała.

4. Uprawiasz jakieś sporty?
Tak. Chodzę do szkoły baletowej. Mamy tu przede wszystkim - taniec klasyczny, jak również współczesny i ludowy, a w starszych klasach jazzowy, historyczny, charakterystyczny oraz partnerowanie. Tak więc sportem który uprawiam jest taniec ♥

5. Jakie filmy i książki lubisz?
Nie czytam dużo, więc nie mogę wam polecić konkretnych książek. Filmy, które lubię i warto według mnie obejrzeć to Now is good, Trzy metry nad niebem, Lol, Nad życie.



6. Czy twoja rodzina wie, że prowadzisz bloga?
Wydaje mi się, że nie.

7. Kto cię inspiruje do prowadzenia bloga?
Nie mam swojego autorytetu, bloga prowadzę według własnego pomysłu, jednak inspiracjami są dla mnie blogerki które mają po kilkaset, a nawet tysiące obserwatorów. Na ich przykładzie widać, że nie ma rzeczy niemożliwych, a chcieć to móc.

8. Od jak dawna blogujesz?
Bloga założyłam 14 czerwca 2013 roku, a więc minęło już prawie 5 miesięcy od kiedy z wami jestem.

9. Jakim aparatem robisz zdjęcia?
Zdjęcia robię zazwyczaj moją zwykłą cyfrówką Canon lub telefonem. Moim marzeniem jest mieć lustrzankę!

10. Myślałaś kiedyś o usunięciu bloga?
Szczerze mówiąc to nie i jak na razie się na to nie zanosi.

11. Jakie jest twoje największe marzenie?
Jedno moje marzenie się spełniło! Mam was - ponad 100 obserwatorów ♥
A reszty nie zdradzę, bo się nie spełnią!

12. Ile czasu poświęcasz na bloga?
Na bloga wchodzę codziennie, czytam wasze komentarze. Poświęcam na to okoła 20 minut. Kiedy piszę post zajmuje mi to gdzieś 20-40 minut w zależności od jego długości.

13. Czy masz rodzeństwo? 
Tak. Mam 8-letnią siostrę Monikę i 6-cio letniego brata Marcina.

13. Jak ocenisz szkołę baletową?

Ojj.. O tej szkole to ja mogłabym na prawdę długo pisać. Powiem tyle - bardzo dużo ciężkiej pracy, brak czasu, siedzenie w szkole od samego rana do wieczora i duża wytrwałość fizyczna jak i psychiczna. Myślę niestety nad odejściem z niej w przyszłym roku, chociaż kocham taniec. Zapraszam na bloga Michelle, która opisuje rzeczywistość tej szkoły i ma taki sam pogląd jak ja. Na prawdę warto przeczytać od samego początku - niezasniesz.blogspot.com

14. Masz internetową przyjaciółkę? 
Niestety nie mam.

15. Ile trenujesz balet?
Na zajęcia baletowe i taneczne zaczęłam chodzić w wieku ok. 4 lat, więc tańczę już 9 lat!

16. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Wolnego czasu mam niewiele, ale jeśli już się znajdzie najczęściej czytam wasze blogi, piszę posty i dopracowuję swojego bloga, aby był jeszcze lepszy i ładniejszy.

17. Masz jakieś zwierzęta?
Tak, mam chomika dżungarskiego. Nazywa się Kulka, ale często mówię na niego Mysia lub Pysia. Ma prawie 2 lata i nie wiem dokładnie czy jest to samiczka czy samiec.




18. Kim chcesz być w przyszłości?
Szczerze mówiąc.. nie mam pojęcia. Chociaż myślałam o fizjoterapii lub architekturze.

19. Czego nie lubisz w swoim blogu ?
Nie lubię tego, że na moim blogu pojawia się mało outfitów i zdjęć.
Niestety kiedy próbuję zrobić sobie jakieś zdjęcia, moja twarz wychodzi okropnie.

20. Jakie imię żeńskie, a jakie męskie najbardziej Ci się podoba?
Damskie - Olga, Amelia  
Męskie - Łukasz

21. Czy bałaś/boisz się reakcji znajomych ze szkoły na temat bloga?
Na początku bałam się. Nie chciałam, aby ktoś z mojej szkoły czy klasy go widział. Teraz moje koleżanki wiedzą o moim blogu, czytają go, a ja nie mam nic przeciwko. W szkole często od nich słyszę, że mam świetnego bloga i wiem, że moja praca nie idzie na marne :)

22. Jak radzisz sobie z hejtami?
Szczerze mówiąc..jeszcze nigdy nie miałam hejta na blogu, ale pojawiały się one na moim asku. Gdybym się nimi przejmowała miałabym chyba depresje. Po prostu - olewam je. Hejterzy to niedowartościowani ludzie, którzy chcą się wyżyć na innych.

23. Twoje marzenie związane z światem blogerów to..?
Mieć tysiące obserwatorów!

24. Ulubiony blog/blogerka?
Moją ulubioną blogerką jest Jessika Chińcza.

25. Jakie dałabyś rady początkującym blogerkom?
Bardzo ważny jest estetyczny i jasny design bloga. To on jest największą wizytówką, ponieważ wygląd jako pierwszy rzuca nam się w oczy. Kolejną ważną rzeczą są posty. Powinny być zwięzłe, na konkretny temat, najlepiej ze zdjęciami. Postaraj nie opisywać się szczegółów dotyczących twojego dnia, ponieważ mało osób interesuje to, że akurat dziś zjadłaś drożdżówkę z serem i spóźniłaś się na lekcje.
Postaram się napisać osobny post na ten temat.

37 komentarzy:

  1. Mamy podobny gust filmowy ♥
    mogłabyś zrobić posta "jak zrobić design" ?
    Proszę ;3
    www.blog017.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki że odpowiedziałaś na moje pytania ♥

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny chomiczek *-*

    obserwujemy ?
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! :>

    Pozdrawiam
    http://maciousek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem.zachwycona Twoim designem, zdolna jesteś!
    Chyba obejrzę LOL, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło się ciebie czyta :) obserwuję ! żebyś wiedziała :)
    http://thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty masz 13 lat? Myślalam, że z 16 :o
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham LOL <3
    świetne odpowiedzi ;]
    a chomik jest słodziutki *o*

    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :) Ja nie przepadam za LOL - jakoś przekaz nie jest dla mnie zrozumiały XD

    Bardzo spodobał mi się twój blog. Zapraszam na swój a jeśli Ci się podoba to zaobserwuj :
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny chomik :D i wgl ciekawy post :) zapraszam do mnie :) i do obserwacji bo fajnie piszesz.. ja sie na pewno odwdziecze ;)http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne odpowiedzi:) obserwuję i zapaszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo pozytywną osobą i strasznie polubiłam Cię za Twoje podejście do blogowania. Robisz to dla przyjemności i to bardzo cenię ;)
    Oczywiście nie zabraknie Cię na mojej liście obserwowanych.

    Zawsze chciałam mieć jakieś malutkie zwierzątko ale rodzice się nie zgadzają :/

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    http://miqila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. umiesz znaleźć temat tak jak ja ;)

    http://milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Naprawdę zaciekawiły mnie Twoje odpowiedzi, wydajesz się być naprawdę mądrą i sympatyczną dziewczyną.

    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba Ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów, będę bardzo wdzięczna :)
    http://carollyns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post ♥ Też uwielbiam filmy LOL, Now is good i jeszcze The Last song ♥ Słodziutki ten chomiczek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam chodzić do szkoły baletowej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. it was great learning more about you! ps. we love the layout and design of your blog!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś miałam podobnego chomiczka, ale mi zdechł.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lol i 3 metry nad niebem <33
    Obserwuję, liczę na rew. ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Mysia jest bardzo ładnym chomikiem:)
    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się twój blog. ;)
    obserwuje i liczę na revanż ;]

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodziak z niego <3
    Mamy wiele wspólnego :)

    Obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Marta jaki masz szablon bloga /

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysł na posta ;) kochany chomik ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwujemy? Fajny blog. ;) http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. przesłodki i śliczny ten chomik <3
    świetne odpowiedzi :D

    Zapraszam na mojego bloga było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie jest się więcej o tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też miałam kiedyś chomika dżungalskiego, a nawet 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodki chomik, mam podobnego, hah :D
    Aaa, mi również podoba się imię Amelia *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki kochany Mysiu Pysiu *___________________* Nie wiesz jaka to płeć? hahaha ok :D
    zapraszam do mnie ;)
    __________________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mam chomika ♥♥♥

    dopiero zaczynam - pastel-brain.blogspot.com + obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Można dowiedzieć się naprawdę ciekawych rzeczy ;) Jaki słodziutki chomiczek <33
    Obserwujemy ?
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/2013/11/nothing.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę