15 gru 2013

co u mnie?

Hej misiaczki! Bardzo się za wami stęskniłam i w końcu mam małą wolną chwilę, aby cokolwiek do was napisać, ponieważ ostatnio bardzo zaniedbuję bloga. Mam tyle nauki na ten weekend, że nie wiem jak sobie poradzę.. Byleby przetrwać ten ciężki przyszły tydzień i w końcu wyczekiwane chyba przez wszystkich święta! Jakie to wspaniałe! U mnie wiele się wydarzyło, miałam przenieść się do innej szkoły, jednak nie odchodzę, bo przeniosłam się do innej grupy na tańcu i jest mi tam o wiele lepiej. 9 grudnia obchodziłam moje 13-te urodziny, 3 dni wcześniej mikołajki i z tych okazji dostałam mój nowy telefon, na który długo czekałam, ponieważ mój poprzedni się popsuł. Mianowicie jest to SONY XPERIA P. Mam go od tygodnia i uważam, że jest to na prawdę świetny telefon, uwielbiam go! Nic się nie zacina, aparat jest bardzo dobry, ma 8 mpx - mogę nim robić zdjęcia na bloga i tak jak teraz pisać do was przez mobilną wersję bloggera. Nie zamierzam robić oczywiście tutaj reklamy, tylko po prostu chciałabym polecić wam ten telefon. Tutaj kilka przykładowych zdjęć zrobionych tym smartphonem:

 
Ugh.. Mam nadzieję, że ten tydzień szybko minie i będzie można w końcu odpocząć!
Cieszmy się - święta za tydzień! ♥

12 komentarzy:

  1. Jeszcze tylko tydzień;)
    Mile spędzonej niedzieli życzę;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, wystarczy wytrzymać jeszcze tydzień :)
    Jak na telefon to zdjęcia robi dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na xperie z1 .<3

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam sporo nauki, jednak pociesza mnie fakt, że za 5 dni mamy wolne!! Ładne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt uzyskany na zdjęciach : )

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne 1 zdj. !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że telefon się sprawdza. ja swój wymieniałam w lipcu i zależało mi, żeby miał dobry aparat. Teraz mam 8 mpix które w pełni spełniają moje oczekiwania :)
    Śliczne zdjęcia :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam teraz naprawdę dużo nauki :/ Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń Ci życzę! :*
    Zdjęcia są naprawdę dobre, jak na telefon. Nie pomyślałabym, że są nim robione, a jednak :D
    Nie mogę doczekać się świąt!
    Buziaki, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. w pierwszym tygodniu to nic dziwnego, że telefon dobrze śmiga, zobaczymy co dalej :)
    ✌ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :D



    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrą jakość ma Twój nowy telefon :)

    Zapraszam też do mnie

    http://nattssworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę