21 gru 2013

koniec :(

Hej misiaczki ♥
Mam dla was smutną wiadomość, a mianowicie... zawieszam bloga :( Po prostu nie wyrabiam już z blogowaniem i szkołą, bardzo zaniedbuję bloga, nie mam już weny aby tu pisać.. Oczywiście kocham was wszystkich, ale zrozumcie mnie. Na chwilę obecną zawieszam bloga aż do odwołania. Nie wiem kiedy wrócę, czy za kilka tygodni, czy kilka miesięcy.
Zacznę kiedy będę gotowa, a teraz podejmuję taką decyzję. Nawet jeśli nie będzie mnie tutaj to będę czytać wasze blogi.
Na tą chwilę zyskałam: 156 obserwatorów, 66 postów, 7355 wyświetleń, 696 komentarzy... Za wszystko bardzo, bardzo wam dziękuję, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy!

Ale moją aktywność możecie zobaczyć na:
ASK - klik
INSTAGRAM - klik
TUMBLR - klik

Pamiętajcie, kocham was baardzo mocno i dziękuję za wszystko! ♥

16 komentarzy:

  1. Jejuuu, szkoda strasznie, uwielbiam twojego bloga :c Ale w 100% cię rozumiem. Też tak miałam wiele razy. Musiałam poskładać siły, wszystko przemyśleć i wróciłam z 200% swoich możliwości, pomysłów i zaangażowania :) Jestem pewna, że nie wytrzymasz bez bloga i po jakimś czasie wrócisz. Gratuluję ci takich osiągnięć, to naprawdę dużo twojej pracy włożonej w to wszystko.
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com
    Kocham cię też, Ola :*
    Wracaj jak tylko wszystko sobie poukładasz i będziesz miała czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale rozumiem ;c MAma nadzieję, ze prędko do NAS wrócisz ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bardzo lubię twojego bloga. :(

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejku szkoda , och tak głupia szkoła

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju szkoda,że zawieszasz bloga,bardzo go lubię czytać <3
    głupia szkoła :c

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wracaj szybko !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o nieeee! mam nadzieje ze nie dlugo wrocisz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny blog :)
    Obserwujemy? JA już :)
    http://emiuula.blogspot.com
    Ps. bardzo mi zależy na obserwacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że się rozstajesz z tym.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że wrócisz do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jestem tu co prawda pierwszy raz, ale zawsze szkoda jest mi ludzi którzy odchodzą z blogosfery. Mam nadzieję, że ta decyzja wyjdzie ci na dobre :>. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. wesołych świąt i udanego nowego roku! :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wrócisz. :)
    Jestem tu pierwszy raz i masz naprawdę genialnego bloga! :) Dodałam się do obserwatorów.
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny blog <3 mogę prosić abyś kliknęła u mnie w banner z ostatniego postu? zależy mi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę