28 gru 2013

i'm come back

Hej! Dobra, teraz ta chwila zastanowienia.. Czemu ona dodaje post skoro miała zawiesić bloga?
Tak, tak, jestem dziwna, wiem.Jest mi głupio. Bardzo głupio, ale chyba jednak powracam do pisania na blogu. Tak wiem, tydzień temu pisałam że może wrócę tu za kilka tygodni albo miesięcy, ale wracam już teraz. Dzień w dzień od dnia w którym napisałam że się z wami rozstaje czuję się dziwnie, tak jakby mi czegoś brakowało. Po prostu tęsknie za blogowaniem, a myśl że mam wytrzymać jeszcze tak kilka miesięcy ...to tak jakbym straciła część życia. Nie umiem wytrzymać bez bloga i pisania tu. Jest to zupełnie inne uczucie, gdy nie piszę na blogu przez tydzień, ale go posiadam, a gdy nie piszę na nim tydzień z myślą, że tak ma być jeszcze kilka miesięcy.. Nie do wytrzymania.
A więc kończąc już moją długą, nudną przemowę, oświadczam że powracam. Teraz możecie sobie o mnie myśleć co chcecie, bo wiem co można sądzić jeśli wracam tu po tygodniu, a pisałam że wrócę za kilka miesięcy. Jednak ja mam skrytą nadzieję, że cieszycie się, że jednak wracam tutaj, bo ja bardzo, nawet jeśli posty nie będą pojawiać się bardzo często. Wracam tu, bo kocham was - moich czytelników! ♥

16 komentarzy:

  1. Dobrze,że wracasz :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wracasz ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JAK DOBRZE <3 WIEDZIAŁAM ŻE ZATĘSKNISZ :) <3
    CZEKAM NA KOLEJNĄ NOTKĘ!!! ;*
    http://anngeleson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się ciesze , że wrociłaś♥
    Ja niestety usunełam bloga i teraz zaczynam wszystko od początku bez moich 103 obserwatorów :(
    Czekam na nowego posta KC;*


    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się że wróciłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Skądś to znam ;) Fajnie, że wracasz, najważniejsze, żebyś robiła to, co kochasz.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/ (Giveaway z Rosegal)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, jak fajnie , że wróciłaś ;3
    Ja chyba bym teraz nie wytrzymała parę miesięcy bez bloga ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejkuuu! Niesamowicie się cieszę! Szczerze miałam cichą nadzieję, że tak się stanie :)
    Ja również miałam parę razy "kryzys blogowy", ale to staje się częścią nas i nie łatwo jest to tak po prostu zostawić.
    Buziaki, Ola :*
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak miałam , miałam mieć przerwe a tu tydzień i od razu pisze ;)
    A po za tym dobrze że wracasz ♥
    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam,że zmienisz zdanie ;DD

    http://thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że wróciłaś. :-) nie ma co palic za sobą mostów. wiadomo... czasami brak czasu i weny do pisania. Można zrobić sobie krótką przerwę, ale zawsze będzie Ci miło wrócić do swoich czytelników :-)
    buziaki! :-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie,że wracasz!<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♫ + proszę kliknij w link na moim blogu, w najnowszej notce:) pozdrawiam ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma żadnego zawieszania bloga kochana:)))!
    buziak ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wracasz! Bedzie więcej fantastycznych blogerek takich jak ty :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak sie ciesze, że wracasz! ;*

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę