15 lut 2014

Aupie.com

Hej! ♥
Niedawno natrafiłam w internecie na stronę aupie.com. Myślę, że większość blogerek słyszała o tej stronie. Ku mojemu zdziwieniu firma odpisała na mój e-mail dotyczący współpracy.  Można znaleźć tam śliczne ubrania, biżuterię i dodatki bardzo dobrej jakości w przystępnych cenach. Poniżej przedstawię kilka rzeczy z tego sklepu, które najbardziej mi się spodobały:

Koszule
              link   ♥   link   ♥   link   ♥   link                



Swetry
link  ♥   link   ♥   link  ♥   link



Bluzy

 link   ♥   link   ♥   link   ♥   link


Szorty
link   ♥   link   ♥   link  ♥   link



Firma dysponuje na prawdę dużym i ciekawym asortymentem. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.  
Jeśli chcecie mi pomóc we współpracy z firmą aupie.com
Bardzo was proszę o klikanie w linki w tym poście! ♥

Bloga każdego kto wejdzie w link i napisze mi w komentarzu polecę w następnym poście!!!!!!
 
 
 

52 komentarze:

  1. Piękne rzeczy! poklikane ;3

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com <------- wideo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony swytr super :)
    Niech Ci się dobrze współpracuje i niech super się noszą ciuszki :)
    pomogłam :)
    ___________________________
    mrozinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeść!
    Dopiero zaczynam prowadzić swojego bloga więc zapraszam, jesli Ci się spodoba zaobserwuj, to będziesz na bierząco! http://a-alut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam w linki :)
    Życzę powodzenia

    http://my-maagic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam w linki ;)
    Ta szara bluza gdzie jest znaczek batmana jest śliczna! :3
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sweterki i koszule <3
    Poklikałam w linki :d

    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam, żeby zobaczyć na te sweterki. <3 Mam nadzieję, że pomogłam. Bardzo ładne rzeczy mają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterki, bluzy i koszule boskie <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. klikniete misiu:*
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam 16 :D
    http://evvelayn.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aupie ma śliczne ubrania :) poklikałam ;)
    klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję że będziesz współpracować z tą firmą :) Pomogłam i klikłam :)
    the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ! :D Zapraszamy do nas :* wercza-patrysia-sandrusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłam chyba we wszystkie linki :P Powodzenia !

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego sklepu ale widzę ze maja ładne rzeczy.
    Kliknełam ;)
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/
    Może obs jak masz ochote ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog bardzo mi się tu podoba będę wpadać częściej! Zapraszam też na mojego bloga. Znajdziesz tam konkurs w którym do wygrania bluza!!! Serdecznie zapraszam http://snackbills.blogspot.com miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam!
    Świetne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. poklikałam :))
    poklikasz w banner choies? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam :) Mam nadzieję że poklikasz u mnie :))
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam bo wiem jakie to ważne, mam to samo tylko że z choies, może ktoś wpadnie i mi pomoże choć troszkę a ja się też spróbuje jakoś odwdzięczyć :)

    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. koszule są prześliczne i ogólnie świetny post ( lubię takie posty )

    obserwacja = obserwacja
    komentarz = komentarz

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. poklikane! :) Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs, do wygrania świetne nagrody zachęcam do brania udziału buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, nawet nie trudź się o współpracę, bo Aupie, to zwykli oszuści, 3/4 blogerek nie otrzymała zamówionych ubrań, ja jestem jedną z nich :/
    Zależy im tylko na wejściach, a nas zwyczajnie robią "w konia".

    Zapraszam http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Weszłam ;) http://sandruniaunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. poklikałam, mają świetne rzeczy, trzymam kciuki, żeby Ci się udało podjąć współpracę!

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie mają tam śliczne rzeczy ♥ Poklikałam w zamian liczę na obserwację:) - http://ouucy-oucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mają świetne rzeczy!
    _________________________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kliknęłam ;p
    Świetne rzeczy mają!
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny blog , co do tych ubrań które wybrałaś mogę stwierdzić że masz bardzo podobny gust do mojego :))
    +kliknęłam w baner xd

    zapraszam do mnie --> wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten sweterek drugi jest przesłodki, sama bym chętnie taki ubrała. Ten bordowy też jest niczego sobie. : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny blog!
    Powodzenia w blogowaniu! :D

    • zapraszam na mojego bloga•

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej. Dziękuję za komentarz u mnie :) Co do twojego posta - pierwszy raz słyszę i tym sklepie, ale bardzo mi się spodobał. Ciuszki niesamowite. Muszę przemyśleć zakupy tam :) No i kliknęłam tak jak prosiłaś.

    U mnie nowy post - mini haul kosmetyczny.
    www.hayjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gratuluję współpracy ;) Zazdroszczę.

      Usuń
  33. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś oczywiście poklikane! <3
    zapraszam do mnie na film zrobiony dla wszystkich świetnych blogerek Ty też do nich należysz, więc liczę na to, że obejrzysz :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. powodzenia we współpracy, osobiście poklikałam w linki:)
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam ♕

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikam :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Tylko żeby Ci te rzeczy przyszły, bo niestety wiele bloggerek nie dostało później swoich obiecanych ubrań za współpracę... w tym ja ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikałam trochę ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój blog jest po prostu świetny! Przeczytałam kilka poprzednich notek i jestem zachwycona :)
    ____________________________
    magda-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mają tam świetne rzeczy :)

    Pastel-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. *klik, klik, klik*
    Chyba pomogłam :)
    Zapraszam do siebie, pozdrawiając małą łapką :p
    ~ blogerka rybkaolka

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne ubrania ,kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. o matkoooo! sweter z racoon'em jest boski :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę