14 lut 2014

Valentine's day!

Hej kochani! ♥
Który dzisiaj dzień? A no tak, 14 lutego! Walentynki! Wszyscy pamiętaliście? Myślę, że tak :)
Macie swoją drugą połówkę z którą możecie je spędzić? Jeśli tak to życzę wam cudownego i pięknego dnia! Jednak moim zdaniem nie tylko w Walentynki powinniśmy okazywać swoje uczucia. Powinniśmy robić to cały rok, a 14 lutego po prostu spędzić ze swoją połówką i poświęcić jej więcej czasu niż zwykle. Dla mnie jest to zwyczajny dzień i nie obchodzę jakoś specjalnie tego święta, gdyż nie mam chłopaka. Myślę, że część z was również. Oczywiście fajnie, nawet samemu "skosztować" trochę tego dnia! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Oto kilka moich pomysłów na spędzenie dnia zakochanych samemu:

♥ Obejrzyj jakiś film!
 Polecam 3 metry nad niebem, Angus stringi i przytulanki, Ostatnia piosenka, Now is good, Szkoła uczuć

♥ Upiecz coś!
Pobaw się trochę w kuchni i upiecz ciasto, ciasteczka lub muffinki! Udekoruj je na czerwono, zrób kształt serduszka i ciesz się swoim własnym ciachem ;)

♥ Spotkaj się z przyjaciółką!
Możecie razem iść na spacer, zrobić sobie zdjęcia, wspólnie obejrzeć film, iść do kawiarni czy po prostu pogadać.

♥ Weź gorącą kąpiel!
Zrób sobie w domu małe spa, zrób dużo piany i zapal świece...

 A wy jak spędzacie Walentynki?

16 komentarzy:

  1. Nie mam chłopaka i traktuje ten dzien jako każdy inny. :)
    ____________
    Obserwujemy?
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spotykam się dzisiaj z przyjaciółką :)

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie z wymienionych przez Ciebie filmów obejrzałam, są godne polecenia :)

    Szczęśliwych Walentynek ♥!

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze byłam antywalentynkowa, albo spotykałam się z koleżankami albo oglądałam komedie romantyczne i beczałam do poduszki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obchodzę tego swieta moze jak kiedys bd miec chloapka to wtedy tak
    obserwuje i licze na rewannz :D
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja spędzam je z przyjaciółmi i połowę w szkole,ogólnie traktuje ten dzień tak normalnie x

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Ja spędzam Walentynki w domku na waleniu tynków <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja walentynki postanowiłam spędzić w ,,babski'' sposób. Najpierw mała porcja czytania blogów, potem malowanie paznokci, tumblr i PLL ! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oglądam film pt.: "Zakochani w Rzymie" <3

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałaś może "Angus, stringi i przytulanki" (mega śmieszna książka haha), widziałam ten film :) "Ostatnią piosenkę" i "Now is good" też, piękne filmy... Chciałabym obejrzeć "3 metry nad niebem", może zrobisz recenzję? Ooo, ta kąpiel taka kusząca <3 Ja wczorajszy dzień spędziłam na pisaniu ciekawego referatu z biologii i miłym wyjściu do kawiarni :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/2014/02/097winter-session-with-sun.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja spotkałam się z przyjaciółką. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja siedziałam w domu :)
    zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja spędziłam z chłopakiem. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam z przyjaciółką na pizzy :3
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę