16 cze 2013

Be happy ;)

Hmm... i jednak nie poćwiczyłam, ale mam taki zamiar. Bardzo dziękuję za dobre głosy w ankiecie o moim blogu, która znajduje się z prawej strony, 8 osób kliknęło "Podoba mi się ten blog!!" i  3 "Na pewno będę go śledzić" :) Jest to bardzo miłe, zarówno jak Wasze komentarze. Na razie mam 3obserwatorów, ale mam nadzieję że będzie ich więcej. Jestem chora, mam duży katar, gardło mnie boli i drapie i kaszle :( Nie jest tragicznie ale zdrowa to ja nie jestem. Mama do mnie właśnie przyszła i powiedziała żebym w końcu rozpakowała torbę z ciuchami, która leży już od 3 dni ;p Tak, jestem bałaganiarą.. Mogę coś postawić na biurku, np. kubek i może tak sobie stać i stać... Hmm. dobra, nie będe już przynudzać. 
Na koniec moja stylizacja którą stworzyłam przed chwilą w Polyvore.


Me

I jak wam się podoba? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę