15 cze 2013

Next day

Hmm.. i już prawie koniec soboty ;c Jeszcze tylko niedziele (która mija za szybko) i znowu poniedziałek..
Na szczęście pocieszam się tym, że za 2 tygodnie wakacje i wyjeżdżam nad morze (chyba) do Międzywodzia, niedaleko Międzyzdrojów i Świnoujścia. Ten dzień tez minął szybko.. aż za szybko.
Wstałam sobie po 10, zjadłam śniadanie i przerabiałam zdjęcia z balu szóstoklasisty na komputerze..
Potem był obiad.. zupa owocowa, moja ulubiona i drugie danie. Później znowu usiadłam do laptopa i siedzę tu tak do teraz. :| Na dwór nie wyjdę bo jestem chora ;c Szukałam z mamą w necie wczasów nad morzem i właśnie już chyba znalazłyśmy.. No i jak zwykle w mojej przeglądarce otwarte są facebook, ask, blog.. Stwierdzam że wszystko tak szybko mija, dopiero mówiłam że wakacje za 6 miesięcy, pamiętam jak była dopiero gwiazdka, wielkanoc, a tu proszę, już prawie wakacje.. Chcę ich naprawdę bardzo, bo dość mam tej nauki. Zaraz zjem kolację, mama z bratem robią placki bananowe. Dobra.. nie będę już przynudzać.

Na koniec piosenka, którą słucham drugi raz i  nie zbyt mi się podobała na początku, ale po głowie cały czas chodził mi fragment który śpiewa Ellie Glouding: "I need your love"...



Trzymajcie się miśki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę