16 cze 2013

i znowu niedziela...

Hej. Właśnie ok. 30 minut temu wstałam. Sama się sobie dziwię, bo poszłam spać ok.1 i wstałam wcześniej niż zwykle ;) Już niestety niedziela, co oznacza że jutro szkoła :( Ale co tam. Mam już 1 obserwatora, co mnie bardzo cieszy, ale mam nadzieję że będzie ich z czasem co raz więcej ;D Wczoraj wieczorem sobie troszkę poćwiczyłam 2 razy. Nie było to bardzo męczące ale po każdej serii mięśnie brzucha dawały znać. Właśnie sobie jem śniadanie (sałatka z kukurydzy, jajka, szparagów, ogórka i kromka chleba) i postaram się znowu trochę poćwiczyć. 
  A teraz tak na koniec 16 faktów o mnie, a 16 dlatego bo dziś mamy 16 dzień czerwca (już :D) :

1. Chodzę do szkoły baletowej i miałam dużo zawahań czy w niej zostać czy nie

2. Jestem trzecią najwyższą osobą w klasie

3. W przyszłości chcę zostać fotografem

4. Brzydzę się i boję robaków i pająków, a jeszcze 2 lata temu miałam patyczaki..blee

5. Lubię ekstremalne przygody

6. Mam chomika, jest to samiczka i nazywa się Kulka ;)

7. Lubię burze ;D

8. Chciałabym mieć ok.175 cm wzrostu

9. Mam siostrę Monikę, która ma 8 lat i brata Marcina, który ma 6 lat. Jesteśmy razem MMM (Marta, Monika, Marcin)

10. Wolę upał niż mróz

11.Chciałabym mieć psa lub kota

12.Czasami brak mi pewności siebie i robię się nieśmiała co mnie strasznie wkurza

13.Uwielbiam słodycze (niestety)

14. Nie boję się wysokości, ale boję się podejść do krawędzi gdzie za nią jest przepaść :\

15. Uwielbiam horrory

16. Nie lubię czytać książek i wolę oglądać filmy

3 komentarze:

  1. cześć, świetny blog, aż zachęca do założenia swojego :) Bardzo interesujący czytając go człowiek się nie nudzi :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję ♥
      Bardzo miło mi się to czyta i postaram się go prowadzić dalej ciekawie :)

      Usuń
  2. świetny blog :D

    Zapraszam : rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę