31 sie 2013

koniec wakacji




 

Hej, nie mogę uwierzyć że to już koniec wakacji.. Koniec ze wstawaniem o 11, koniec przesiadywania cały dzień na dworze, koniec z kąpielami nad jeziorem, koniec grillowania, koniec zasypiania o 1 w nocy, koniec tych długich, ciepłych dni i zachodów słońca.. Na prawdę będzie mi tego bardzo brakowało, jednak pocieszam się tym, że ten rok szkolny raczej minie szybko (jak każdy) i zanim się obejrzę będzie już czerwiec.. W sumie nie narzekam, że idę do szkoły, nawet trochę się już stęskniłam za moją klasą (idę do gimnazjum, ale u nas w szkole baletowej jest podstawówka od 4 klasy, gimnazjum i liceum w jednym), za tymi wszystkimi odpałami na przerwach i lekcjach, za tymi szkolnymi obowiązkami i tańcem.. Po prostu, z jednej strony się cieszę, a z drugiej strony nie. Jedyne gorsze strony szkoły wg. mnie to wstawanie o 6 rano, zęczenie i nauka. Jednak gdy patrzę na te wszystkie kolorowe zeszyty, piórniki i przybory szkolne, jakoś od razu nabieram chęci aby tam iść.


A co do wakacji.. Minęły mi bardzo szybko. Dopiero co byłam nad morzem a to był 1 lipca i pamiętam jakby to było wczoraj! Ogólnie te wakacje fajnie spędziłam, spotykałam się z moją przyjaciółką, dużo zwiedzałam. Nie mam co narzekać, bo były na prawdę udane! Jednak wszystko dobre, kiedyś się kończy.. Takie życie :)

A wy cieszycie się, że już szkoła?
Jak spędziłyście wakacje?

4 komentarze:

  1. Ale śliczna jesteś <3
    Ja wakacje spędziłam bardzo fajnie! <3 NAJLEPSZE W ŻYCIU! <33
    nie czeszę się :c
    our-individual-world-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia;3 Ładna jesteś
    Ja wakacje spędziłam fajnie.!
    Nie cieszę się wcale że idę!


    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam. ♥
    +Obserwuję, liczę na rewanż.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja te wakacje spędziłam bardzo dobrze :) śliczna czapka <3

    --------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nikt nie cieszy się,że jest już szkoła.moje wakacje udane :) śliczna czapka! piękna jesteś i zdjecia bardzo ładne <3
    może zrobisz post o swojej szkole baletowej? chętnie poczytam co nie co o tym.ciekawi mnie jak tam jest i takie tam xD
    obserwuje :3

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę