2 wrz 2013

hello school

Hei! A więc rok szkolny 2013/14 niestety uważam za otwarty. Szczerze mówiąc wczoraj jeszcze chciałam iść do szkoły, jednak godzina po godzinie co raz mniej. W sumie dopiero jutro zaczyna się rok szkolny, a ja już mam go dość. Chyba zacznę odliczać dni do wakacji..ah. Jak wiecie idę teraz do 1 gimnazjum jednak zostaję w tej samej klasie i szkole, ponieważ chodzę do szkoły baletowej a tu są klasy 4-6 podstawówki, gimnazjum i liceum w jednym. Rano najbardziej bałam się z kim będę miała taniec klasyczny (to ćwiczenia przy drążku czyli popularnie mówiąc "balet", główny przedmiot w tej szkole, codziennie po 2-3h) i jaki będę miała plan lekcji. A więc mogę o moim planie powiedzieć jedno: tragedia!

Oto mój plan. Spędzanie całego dnia w szkole baletowej to norma.
A tak w ogóle najgorszy jest wtorek! Od 8 rano do 18, jakaś masakra. Oczywiści muszę z centrum miasta jeszcze dojechać tramwajem, czyli w domu będę o jakiejś 19:30, koszmar!
W tym roku doszły mi takie przedmioty jak:
♥ chemia
♥ fizyka
♥ geografia
♥ biologia
♥ umuzykalnienie
♥ język francuski (jedyny +, bo w innych gimnazjach jest język niemiecki)
♥ taniec współczesny

Po prostu ten rok szkolny będzie strasznie męczący..Jednak muszę jakoś wytrzymać i myśleć pozytywnie.
Posty w czasie roku szkolnego już nie będą się pojawiać tak często jak teraz, bo sami widzicie jaki mam plan lekcji, a do tego nauka i na nic nie ma czasu.. Jednak na szczęście są jeszcze weekendy, a więc wtedy tylko będą pojawiać się posty : )
Co do outfitu.. nie mam zdjęcia jednak miałam na sobie, białe rurki, czarną bluzkę w białe kropki z okrągłym kołnierzykiem na krótki rękaw, grafitowy sweterek, czarne lordsy i kremową torbę.
Gratuluję tym którzy dotrwali do końca tego posta :p

A wy do której klasy idziecie?
Jaki macie plan lekcji?

3 komentarze:

  1. jej wtorek to serio masz przechlapane ;/ tyle godzin w szkole ;o
    ja jestem teraz w 2 gim.
    i mój plan lekcji jest koszmarny -.-'

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę