6 wrz 2013

jak tam w szkole?

Hej!

No i już pierwszy tydzień szkoły minął. Myślę, że nie było źle, jednak już widzę, że ten rok będzie ciężki. Na pierwszym polskim miałyśmy (tak, w mojej klasie są same dziewczyny, bo jestem w szkole baletowej, a tu chłopaków za dużo nie jest) podane lektury i najpierw będziemy miały "Mały książę", a potem "Krzyżacy" i jestem załamana, ponieważ ta książka ma 1200 stron! Mamy już zadania domowe, w przyszłym tygodniu kartkówka z plastyki i trzeba się nauczyć czegoś tam z biologii. Super, pierwszy tydzien i już tyle tego?



Wczoraj miałyśmy po raz pierwszy taniec współczesny i muszę przyznać że bardzo mi się podoba :)
Dziś przeniosłyśmy się do przebieralni dla starszych (gimnazjum i liceum). Szafki trochę rozwalone ale trzeba się cieszyć, że się ma :P


 
A wam jak minęły pierwsze dni w szkole?

2 komentarze:

  1. pierwsze dni ok, następne będą gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy tydzień był nawet oki :D
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :)
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę