12 wrz 2013

brakuje mi czasu

Hej! No i już prawie pierwsze 10 dni szkoły za nami.. Jednak nauczyciele nas nie oszczędzają. Mamy już pełno zadań domowych, w przyszłym tygodniu kartkówki, odpowiedzi, ah za dużo tego jak na te pierwsze dni szkoły.. Czemu nauczyciele nie mogą tego zrozumieć, że jesteśmy "przemęczeni" po wakacjach? Oczywiście nie chodzi mi o to że w wakacje się męczyliśmy tylko o to, że musimy codziennie rano wstawać, robić pełno zadań wieczorem, nie możemy się wyspać i prawie w ogóle nie mamy wolnego czasu.. Przynajmniej ja, kiedy wrócę ze szkoły jest już 18-19, szybko robię zadania domowe, muszę się jeszcze oczywiście nauczyć na ewentualnie niezapowiedziane kartkówki, uszykować się, umyć i ten czas tak szybko mija, że wychodzi 22..

Niestety jak widać na blogowanie w ciągu tygodnia, chociaż bym na prawdę chciała, nie mam czasu. Nie umiem rozplanować sobie za bardzo czasu, ale nawet jak to zrobię, brakuje mi czasu! Poza tym chcę zrobić sobie notatnik, w którym będę sobie zapisywać wszystkie pomysły na posty na bloga. Może okazać się to przydatne. A tak w ogóle, od wtorku jestem przeziębiona, słabo się czuje i nie mam siły. Poszłam dzisiaj do pielęgniarki, a ta powiedziała żebym została jutro w domu. Mama mi pozwoliła, więc zostaje :)



Posty, które zamierzam zrobić w najbliższym czasie to: jak planuję czas? (hmm.. no nie idzie mi to najlepiej, ale spróbuję napisać jak staram się go planować), moje sposoby na naukę, school make up.


A wy jak przetrwaliście te pierwsze tygodnie w szkole?
Planujecie swój czas?



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie piszesz <3
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu <3
    i róniweż obsewrwuje

    http://dariia-darria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie piszesz :)
    http://franki13.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam jeszcze 2 tygodnie wolnego xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ciężko... ale zleciało :))


    w wolnym czasie możesz sb poczytać i skomentować mojego bloga
    http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie - nauczyciele mogą mieć gorsze dni, a my nie :/ Szczególnie ja nie mogę się czasami z tym pogodzić, bo wstaję o 6.00

    http://madame-carmelle.blogspot.com/ skom?

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem w gim na razie jest miło ale codziennie jakaś kartkówka czy sprawdzian

    swietnie czyta się twoje posty
    zapraszam do mnie smile-mapys.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój każdy dzień w tygodniu wygląda praktycznie tak samo. Czysta rutyna, nawet bez planu dnia się obywa ;)

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥
+ Nie uznaję obserwacji za obserwację
+ Zostaw jedynie link do swojego bloga bez zbędnych tekstów, a na na pewno zajrzę